• امروز : پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 26 September - 2024
2
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در آیین سنگر حیات:

خدمات جامعه پزشکی برگ زرینی از کتاب قطور دفاع مقدس است

  • کد خبر : 27524
  • 05 مهر 1403 - 0:29
خدمات جامعه پزشکی برگ زرینی از کتاب قطور دفاع مقدس است
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: رشادت ها، از خودگذشتگی ها و تلاش رزمندگان و کادر درمان در دفاع مقدس باید سینه به سینه منتقل شود و خدمات جامعه پزشکی نیز برگ زرینی از این کتاب قطور 8 ساله است.

بانگ‌خبر، به گزارش وبدا، دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز چهارشنبه (۴ مهرماه) در آیین سنگر حیات که به منظور یادبود حضور ایثارگرانه جامعه پزشکی در دفاع مقدس در ستاد مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از انسجام بخش ترین اتفاقات در کشور است و همه با هر مذهب و آیین و تفکری برای دفاع از وطن ایران، اسلام و جهوری اسلامی حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه انسجام بخشی، هنر امام (ره)چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس بود، گفت: هنر امام راحل ما که همان وحدت و انسجام بخشی است همچنان وجود دارد و به دلیل وجود همین عنصر است که دشمنان ما جرات خطا و رفتارهای اشتباه همچون راه اندازی جنگ با ایران را ندارند.

دکتر حبیبی با اشاره به رشادت ها و خدمات جامعه پزشکی در ۸ سال دفاع مقدس گفت: جامعه پزشکی در بدترین و سخت ترین شرایط کنار مردم قهرمان خود ایستاد و در زمان جنگ در نزدیکترین نقطه ممکن به مداوای مجروحین پرداخت.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دفاع مقدس را میراثی ماندگار برشمرد و تاکید کرد که رشادت ها و از خودگذشتگی ها و تلاش رزمندگان و کادر درمان در دفاع مقدس باید سینه به سینه منتقل شود و خدمات جامعه پزشکی نیز برگ زرینی از این کتاب قطور ۸ ساله است.

گفتنی است، آیین سنگر حیات با حضور دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرلشگر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رییس هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، سردار فتحیان، رییس این موسسه، دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مدیران و ایثارگران وزارت بهداشت، امروز در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم دو اثر فرهنگی از جمله مجموعه ۴ جلدی تاریخ شفاهی «به سوی قاف» و کتاب «زهره حریف ماه شد»، رونمایی شد.

/انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27524

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.