• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0

شعار علیه رضاییان و اعتراض گاریدو به داور/ انتقال هوادار استقلال به بیمارستان

  • کد خبر : 27515
  • 04 مهر 1403 - 20:04
شعار علیه رضاییان و اعتراض گاریدو به داور/ انتقال هوادار استقلال به بیمارستان

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد و در این دیدار برای اولین بار از سیستم خط دروازه استفاده خواهد شد. به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی […]

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز با بازی پرسپولیس و استقلال آغاز شد و در این دیدار برای اولین بار از سیستم خط دروازه استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۴ در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۴ مهر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز  شد.

در این بازی ۱۵ دوربین نصب شده که ۹ دوربین برای پخش زنده و ۶ دوربین برای سیستم VAR است. با اعلام محسن حکیم مدیر پروژه VAR این سیستم بهترین سیستمی است که در ایران اجرا شده است. در داربی ۱۰۴ سیستم خط دروازه هم نصب شده تا در صورت رد شدن توپ از خط دروازه داوران به راحتی صحنه‌های گل را تشخیص دهند.

پیش از آغاز بازی فرارسیدن هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی علیه رامین رضاییان و جواد نکونام شعار دادند.

در دقایق ابتدایی بازی و زمانی که بلانکو روی زمین افتاد و پزشکان در حال مداوای او بودند، جواد نکونام اصرار داشت که بازی متوقف باشد.

علی علیپور در دقیقه ۱۰ با هم برخورد کردند که داور بازی این صحنه را ادامه بازی اعلام کرد و خطا نگرفت و پس از آن گاریدو به بیژن حیدری اعتراض کرد.

از باشگاه استقلال شهریاری، یکی از مدیران ارشد هلدینگ و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه و از باشگاه پرسپولیس هم حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه در ورزشگاه حضور دارند.

روزبه چشمی و مهرداد محمدی که از این بازی محروم‌اند داربی را از روی سکوها دنبال می‌کنند.

آندرانیک تیموریان و سعید الهویی، مربیان تیم ملی فوتبال ایران نیز در ورزشگاه حاضرند و بازی را تماشا می‌کنند.

۳۱ دقیقه از دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال گذشته بود که یکی از هواداران استقلال دچار مشکل شد و آمبولانس به سمت سکوها رفت تا به او کمک کند. این هوادار به بیمارستان منتقل شد.

در دقیقه ۴۲ بازی مهاجم پرسپولیس با آرش رضاوند برخورد کرد و هافبک استقلال از ناحیه بینی دچار خونریزی شد. پس از برخورد، داور بازی را متوقف کرد و گاریدو با نشان دادن ساعت خود به داور چهارم گفت که حواسش به وقت اضافه باشد.

دقیقه ۴۴ هواداران به درون زمین نارنجک پرتاب کردند.

در اواخر نیمه نخست، پس از ارسال امید عالیشاه، علی علیپور با رافائل سیلوا برخورد کرد که بیژن حیدری داور بازی برای بازدید صحنه با داوران VAR صحبت کرد.

به روز رسانی می‌شود…

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27515
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شعار علیه رضاییان و اعتراض گاریدو به داور/ انتقال هوادار استقلال به بیمارستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.