• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0

تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه نخست داربی ۱۰۴

  • کد خبر : 27513
  • 04 مهر 1403 - 20:04
تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه نخست داربی ۱۰۴

تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در داربی صد و چهارم از ساعت ۱۹ امروز به مصاف هم رفتند. به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند. گزارش زنده این دیدار را در ادامه […]

تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در داربی صد و چهارم از ساعت ۱۹ امروز به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم رفتند. گزارش زنده این دیدار را در ادامه بخوانید:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیر اندونگ، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو.

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور.

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گلزنان: –

نیمه نخست

دقیقه ۱: استقلال حمله خطرناکی را از سمت راست انجام داد که قبل از این حمله با برخورد استوک میلاد محمدی به سر گوستاوو بلانکو، مهاجم استقلال باعث شکستگی سر این بازیکن شد.

بازی در این دقایق ابتدایی در کنترل آبی‌پوشان بود و سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتند که تلاش آن‌ها ثمری نداشت.

دقیقه ۱۲: سانتر فرشاد فرجی از سمت چپ خط دفاعی استقلال به محوطه جریمه با ضربه سر وحید امیری همراه بود که این توپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: تلاش‌های دو تیم در ایجاد موقعیت بی ثمر بود. در این دقیقه وحید امیری با پرتاب‌های بلند خود به محوطه جریمه استقلال، خطر ساز شد اما گلی را به همراه نداشت.

دقیقه ۲۳: ضربه سر خطرناک علی علیپور روی سانتر فرشاد فرجی راهی کرنر شد که نهایتا این توپ هم بی ثمر بود.

دقیقه ۲۶: ابوالفضل جلالی پشت ضربه کرنر ایستاد، سانتر او به تیر دوم پرسپولیس روی سر بازیکن استقلال ننشست تا این توپ دفع شود. مالکیت توپ تا این دقیقه ۵۲ به ۴۸ به نفع پرسپولیس است.

دقیقه ۲۸: سانتر ابوالفضل جلالی به تیر دوم پرسپولیس با ضربه سر بلانکو همراه بود، این توپ با اختلاف از بالای دروازه سرخ‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: شوت محکم فرشاد احمد زاده، درست به جایی رفت که حسین حسینی حضور داشت اما دفع ناقص او توپ را به پرسپولیسی‌ها رساند تا آن‌ها روی سانتر، مجدد خطر ساز شوند و ضربه علی علیپور با سیو حسینی همراه بود تا اولین موقعیت جدی بازی رقم بخورد.

دقیقه ۳۷: تا این دقیقه مالکیت بازی ۵۷ به ۴۳ به سود پرسپولیس است.

دقیقه ۳۹: حمله استقلال از سمت راست با رامین رضاییان آغاز شد، توپ ارسالی را گندوز ناقص دفع کرد تا ابوالفضل جلالی صاحب توپ شود و با یک شوت پای چپ تیر عمودی دروازه پرسپولیس را به لرزه بیاندازد.

دقیقه ۳+۴۵: سانتر خطرناک و رو به جلوی امید عالیشاه با خروج حسین حسینی و دفع او همراه بود. روی این صحنه پرسپولیسی‌ها به خطای سیلوا روی امیری اعتقاد داشتند.

این گزارش به‌ روز رسانی می‌شود..

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27513
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تساوی استقلال و پرسپولیس در نیمه نخست داربی ۱۰۴ بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.