• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0

پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز جهانی بهداشت محیط

  • کد خبر : 27503
  • 04 مهر 1403 - 18:18
پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت روز جهانی بهداشت محیط
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی پنجم مهر، روز جهانی بهداشت محیط را به همکاران مهندس بهداشت محیط شاغل در مراکز درمانی این سازمان تبریک گفت.

بانگ خبر، به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام تبریک دکتر مهدی اسلامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط به این شرح است:

همکاران محترم مهندس بهداشت محیط

فرارسیدن روز جهانی بهداشت محیط (۲۶سپتامبر ۲۰۲۴ مقارن با ۵ مهر ماه ۱۴۰۳) را تبریک عرض نموده و تلاش‌های شایسته شما همکاران عزیز در فرآیندهای پیشگیری از بیماری‌ها، ارتقا سلامت جامعه و محافظت از محیط زیست را ارج می‌نهیم.
فدراسیون بین‌المللی بهداشت محیط (IFEH) هرساله روز جهانی بهداشت محیط را با شعار جدید نامگذاری می‌نماید تا اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را برآورده سازد. شعار روز جهانی بهداشت محیط در سال ۲۰۲۴ “بهداشت محیط: ایجاد جوامع تاب‌آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آنها” انتخاب شده است.

بهداشت محیط نقش مهمی در پرداختن به کاهش اثرات و عوارض تغییرات آب و هوا و سازگاری و کاهش خطر بلایا برای ایجاد جوامع انعطاف پذیر و پایدار ایفا می کند. دامنه کاری که توسط متخصصان بهداشت محیط انجام می شود طیف وسیعی از مداخلات موردنیاز برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا و اثرات مخاطرات بلایا را پوشش می دهد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و مساعی شما عزیزان و بزرگداشت این روز، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون در راه خدمت به بیمه‌شدگان عزیز را مسألت می‌نمایم. امید است با تعهد و روزآمد کردن اطلاعات علمی و حرفه ای به مسیر صحیح خود در زمینه تحقق شعار سال جاری اهتمام نمایید.

دکتر مهدی اسلامی
معاون درمان

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27503

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.