• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
0

دستگیری ۲۴۷ سارق و مالخر در طرح جدید پلیس

  • کد خبر : 27479
  • 04 مهر 1403 - 12:53
دستگیری ۲۴۷ سارق و مالخر در طرح جدید پلیس

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۴۷ سارق و مالخر در طرح جدید پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد. به گزارش بانگ خبر، صبح امروز طرح دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرا شد. سردار محمدیان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان […]

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۴۷ سارق و مالخر در طرح جدید پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش بانگ خبر، صبح امروز طرح دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرا شد.

سردار محمدیان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان ما، امروز ۲۴۷ نفر متهم سارق و مالخر و زاغ زن دستگیر شده‌اند.

وی افزود: این افراد در قالب ۵۳ باند فعالیت می‌کردند و از آنها اموال قابل توجهی کشف شده است، به عنوان مثال بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه، ۲۰ دستگاه انواع خودرو، تعداد زیادی قطعات خودرو و موتورسیکلت از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستور فرماندهی فراجا ادامه داد: بر اساس دستور فرمانده انتظامی کل کشور، هر سارقی که دستگیر می شود باید اموال سرقتی نیز از آنها کشف شده و مالخر نیز دستگیر شود.

محمدیان گفت: اکثر سارقان بلافاصله بعد از سرقت، اموال سرقتی را می فردشند بنابراین دستگیری مالخران برای ما بسیار اهمیت دارد و هر سارق باید مالخر خود را معرفی کند.

وی افزود: اموال زیادی امروز کشف شده که به مالکانشان باز می‌گردد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: برخی از این اموال سرقتی از واحدهای صنفی کشف شده است که نشان می‌دهد حتی افراد با مجوز نیز اموال سرقتی را خریدای می کنند به همین دلیل با هماهنگی با اصناف، دفاتری چاپ و توزیع شد که باید در آن اموال معامله شده را ثبت کنند در غیر این صورت، این اموال سرقتی بوده که پنهان کرده بودند و کشف شده است. این افراد مغازه‌هایشان پلمب، مجوز آنها غیرفعال و صفحات آنها در فضای مجازی نیز غیرفعال می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27479
  • ارسال توسط :
  • 8 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۲۴۷ سارق و مالخر در طرح جدید پلیس بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.