• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
0
مدیرعامل بانک سینا با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری مطرح کرد:

بزرگ‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی کشور است

  • کد خبر : 27418
  • 03 مهر 1403 - 17:12
بزرگ‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی کشور است
مدیرعامل بانک سینا در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حفظ تمامیت ارضی کشور، بزرگ‌ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است که باید به نسل جوان شناسانده شود.

بانگ خبر، به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا، در این مراسم که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، رؤسای ادارات و جمعی از کارکنان و ایثارگران بانک سینا برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: فداکاری‌ها و ایثارگری جوانان و رزمندگان غیور اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس که جانانه در مقابل اتحاد جهانی علیه ایران و تجهیزات نظامی پیشرفته آنها ایستادند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، بزرگ‌ترین دستاورد این دوران است که در سایه اتکا به پشتوانه رهبری و توانمندی مردم ایران حاصل آمد.

مدیرعامل بانک سینا یادآور شد: دفاع مقدس برهه‌ای مهم و برجسته از تاریخ ایران است و طبق گفته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باید در این زمینه کارهای بزرگی صورت بگیرد تا پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی به نسل‌های جوان شناسانده شود.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد بانک سینا در نیمه اول سال ارائه کرد و گفت: مهمترین و محوری‌ترین موضوع برای بانک که یکی از شاخص‌های ارزیابی سهم بازار نیز محسوب می‌شود، منابع است که بانک سینا توانست با تلاش همکاران و بهبود شاخص‌های عملکردی ۹۵ درصد اهداف بودجه خود را در نیمه اول سال محقق کند.

ابدالی در ادامه گفت: رشد نقدینگی در بانک سینا ۱۹٫۵ درصد است که ۷ درصد بالاتر از رشد نقدینگی در شبکه بانکی است.

وی همچنین از دیگر نقاط قوت بانک سینا را کفایت سرمایه بالای ۸ درصد و پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی با حداکثر تعهدات دانست.
در این مراسم احسان جهانبخش از یادگاران جنگ تحمیلی، با مرور خاطرات سال‌های دفاع مقدس، به تشریح چگونگی جنگ تحمیلی و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در برابر دشمنان پرداخت و امنیت و آرامش امروز را مرهون شجاعت و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران دانست. در ادامه گروه تواشیح نورالساجدین دو قطعه به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا کردند.

همچنین در این مراسم دو لوح تقدیر با امضای حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه رسول‌الله(ص) به مدیرعامل بانک سینا بابت خدمتگزاری به زائرین اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و برپایی موکب محبان امیرالمومنین(ع) اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم به نمایندگی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بانک سینا، از دو تن ایثارگران رزمنده چنگیز مروج و داوود عزت‌آقاجری و همچنین تعدادی از کارکنان ساعی بانک سینا که در تحقق اهداف بانک کوشا بودند، تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27418

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.