• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
0
پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس، الگوی عملی ما در مسیر اعتلای کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 27347
  • 01 مهر 1403 - 18:53
دفاع مقدس، الگوی عملی ما در مسیر اعتلای کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این حماسه بی‌نظیر و برگ زرین تاریخ این سرزمین را الگویی مناسب برای حرکت در مسیر اعتلای ایران عزیز و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن کامل پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«من‌المومنین رجال صدوقوا ما عاهدوا‌الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا»
هفته‌ی دفاع مقدّس فرصت مغتنمی برای یادآوری حماسه‌ جاودان و ایثار قهرمانانه‌ی ملّت بزرگ ایران اسلامی است که با هدایت‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و به برکت خون مطهر شهیدان والامقام و ایثار و فداکاری مجاهدانی جان برکف در دوره هشت ساله جنگ تحمیلی، برگ زرّینی از تاریخ پرشکوه این مرز و بوم را رقم زدند.

دفاع مقدس نماد شجاعت، شهامت و استقامت یک ملت در برابر یک تجاوز همه‌جانبه و الگویی منسجم از پیروزی اراده و حضور مردم در دفاع از آرمان‌هایی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن و اهل بیت (ع)، با فداکاری، جانبازی و ایثار و شهادت، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

این ایثار و شهادت وامدار آموزه‌های مکتب ائمه معصومین علیهم‌السلام است و صلابت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت همین مکتب و همین فرهنگ است و بر همین اساس ایران اسلامی توانسته معادلات تاریخ را متحول ساخته و در همه عرصه‌ها و در برابر همه قدرت‌های جهانی افتخارآفرینی کند. فرزندان این انقلاب نیز به برکت همین فرهنگ شهادت بر خیل عظیم مشکلات و مسائل فائق آمده‌اند و این روحیه ایثار، فداکاری شهادت و جهاد توان ملت ما را برای مقاومت در برابر قدرت‌های جهانی دوچندان کرده و هرکس در این مکتب پرورش یافته و زنگارهای وجود خود را پاک کرده، می‌تواند همچون همه شهدا افتخارآفرین شود.

امروز و در چهل‌و‌چهارمین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، نظام اسلامی ما همچنان در میدان تقابل با دشمنان تاریخی ایران و اسلام است. میدانی که امروز بیش از هرچیز در عرصه اقتصادی تعریف شده و دشمنان این مرز و بوم تلاش می‌کنند تا با استفاده از ابزارهایی غیرانسانی نظیر تحریم‌ها، مردم عزیز کشورمان را تحت فشار قرار دهند. در چنین شرایطی همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ خوب بودن حال کارگران و فضای اشتغال و کار، منجر به خوب شدن حال کشور می‌شود. در این مسیر الگوها و دستاورهای کم‌نظیری که در سال‌های دفاع مقدس به مدد مجاهدت رزمندگان اسلام به دست آمده، پیش چشم ماست که باید آنها را مغتنم شمرده و چراغ راه خود قرار دهیم و با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و احیای راه شهدای عزیز، در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداریم.

همکاران ما در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با تأسی به سیره مجاهدان و رزمندگان دفاع مقدس و شهدا و ایثارگران این سازمان و با بهره‌گیری از آن الگوهای ارزشمند، استوار و با عزمی راسخ درحال مجاهدت در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری هستند که امیدواریم با عنایت خداوند متعال، شاهد تداوم توسعه خدمات و تامین آسایش و رفاه ملت ایران و بیش از ۴۸ میلیون نفر از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان باشیم.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خصوصاً شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی و جامعه بزرگ بیمه‌شدگان و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی، این ایام غرورآفرین را به ملت غیور ایران و به خانواده معزز شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز و بخصوص ایثارگران خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندی ملت ایران و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به مردم سرفراز ایران اسلامی خصوصاً همکاران بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی را در مسیر اعتلای ایران عزیز مسئلت می‌نمایم.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27347

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.