• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
وفاق ملی با خبرنگاران در دولت چهاردهم؛

اولین نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با خبرنگاران برگزار شد/ تاکید بر فرهنگسازی و ارتقای سواد سلامت جامعه با همراهی خبرنگاران ‌رسانه ها

  • کد خبر : 27275
  • 28 شهریور 1403 - 16:10
اولین نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با خبرنگاران برگزار شد/ تاکید بر فرهنگسازی و ارتقای سواد سلامت جامعه با همراهی خبرنگاران ‌رسانه ها
اولین نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در دولت چهاردهم با اصحاب رسانه برگزار شد.

بانگ‌خبر، به گزارش وبدا، اولین نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت چهاردهم با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه سلامت امروز (چهارشنبه) ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در ستاد وزارت بهداشت، برگزار شد.

این نشست به دعوت دکتر حسین کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت برگزار و به بیان چالش های موجود در زمینه اطلاع رسانی در حوزه سلامت پرداخته شد.

دکتر کرمانپور در ابتدای این نشست به اولویت های اساسی حوزه خبر و اطلاع رسانی در حوزه سلامت اشاره و بر دو‌ کلید واژه وفاق و همدلی، جمعی بر سیاسی نبودن حوزه سلامت تاکید کرد.

وی در ادامه، بر دقت و صحت اخبار، شفافیت و سادگی بیان و به زبان مردم سخن گفتن در حوزه اطلاع رسانی سلامت، تاکید و فرهنگسازی و ارتقای سواد سلامت جامعه را هدف غایی رسانه عنوا‌ن کرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین بر اهمیت مراجعه به اخبار موثق از منابع معتبر تاکید و عنوان کرد: وبدا، سایت رسمی وزارت بهداشت است که اخبار صحیح با اعتبار علمی از این درگاه منتشر می کند، بنابراین خبرنگاران می توانند در معرفی آن به جامعه، همکاری موثری داشته باشند.

در این نشست که در فضایی صمیمانه و با حضور جمع کثیری از خبرنگاران رسانه ها برگزار شد، خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه ها و تجارب خود در حوزه سلامت، مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه تعامل وزارت بهداشت با رسانه‌ ها را مطرح و دکتر کرمانپور نیز توضیحاتی ارائه دادند.

/انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=27275

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.