• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

فعالیت مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران تهران برای نظارت مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

  • کد خبر : 26691
  • 04 شهریور 1403 - 11:21
فعالیت مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران تهران برای نظارت مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از فعال شدن مرکز عملیات اضطراری (EOC) شهر تهران برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) با هدف پایش و نظارت مسیر پیاده روی و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی خبر داد. علی نصیری در گفت‌وگو با بانگ خبر، با اشاره به مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی،  گفت: از ساعت […]

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از فعال شدن مرکز عملیات اضطراری (EOC) شهر تهران برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) با هدف پایش و نظارت مسیر پیاده روی و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی خبر داد.

علی نصیری در گفت‌وگو با بانگ خبر، با اشاره به مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی،  گفت: از ساعت ۶ صبح امروز، مرکز عملیات اضطراری (EOC) شهر تهران برای رصد و پایش مسیر راهپیمایی فعال شده است.

وی افزود: در این مرکز، کارکنان سازمان مدیریت بحران شهر تهران به همراه نمایندگان دستگاه‌های امدادرسان نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم در حوزه ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اقدام و رفع موارد ناایمنی احتمالی در طول مسیر برگزاری مراسم اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: همچنین خودروی EOC سیار نیز در مسیر برگزاری مراسم مستقر بوده و تمهیدات لازم در حوزه مدیریت بحران انجام شده است. در این خودرو، نمایندگان عملیاتی دستگاه‌های امدادی مستقر هستند تا فرماندهی و هماهنگی لازم با تیم امدادی و خدمات‌رسان در محل برگزاری مراسم صورت گیرد.

نصیری با اشاره به ارزیابی‌های از پیش صورت گرفته برای این مراسم، گفت: کارشناسان ما پیش از برگزاری مراسم با انجام بازدیدهای میدانی و انجام ارزیابی در حوزه HSE و پدافند غیرعامل در محدوده و مسیر برگزاری مراسم، نسبت به اعلام موارد ناایمنی‌ها و عدم انطباق‌های شناسایی شده به شهرداران مناطق و سایر دستگاه‌های ذیربط اقدام کرده و پیگیری‌های لازم جهت رفع موارد شناسایی شده را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت گروه دوام افزود: همچنین تعدادی از داوطلبان عضو گروه‌های واکنش اضطراری محلات مناطق ۲۲ گانه پایتخت نیز با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف کنترل ازدحام جمعیت و تشکیل ستاد گمشدگان در ۵ نقطه از مسیر پیاده روی، در برگزاری هر چه بهتر این مراسم مشارکت دارند.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=26691
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران تهران برای نظارت مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.