• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

دلیل برگزارنشدن انتخابات هیات دوومیدانی استان تهران چیست؟

  • کد خبر : 26149
  • 24 مرداد 1403 - 10:58
دلیل برگزارنشدن انتخابات هیات دوومیدانی استان تهران چیست؟
نگرانی در باره عدم برگزاری انتخابات هیات دوومیدانی استان تهران و مسببان آن در یادداشت مربی تیم ملی دوومیدانی.

بانگ‌خبر،مصطفی جنتی مربی تیم ملی دوومیدانی در یادداشتی به علت عدم برگزاری انتخابات دوومیدانی استان تهران اشاره کرد و با  تبریک انتخاب شایسته آقای احسان حدادی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی مطرح کرد: انتخاب حدادی بهترین اتفاق امسال در دوومیدانی کشور بود که امیدوارم در ادامه راه  دوو میدانی کشور بتواند از تجارب ایشان در این جایگاه بهره‌مند شود. 

جنتی می گوید: در این مدت، مجامع انتخاباتی هیات‌های دوومیدانی استان ها همگی برگزار و تعیین تکلیف شده و به یک ثباتی رسیدند، بجز هیات دوومیدانی استان تهران که تنها به دلیل کارشکنی های معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، بوده ایشان نه تنها در دوره های گذشته کمکی از قبیل پیست دوومیدانی، سالن بدنسازی،دفتر اداری هیات،و…  به دوومیدانی تهران نکرد بلکه تمام امکانات بدلیل بی تدبیری و نا کارآمدی ایشان، از دست رفت است.

نکته قابل توجه اینکه  انتخابات دیگر هیات‌های ورزشیه در استان تهران هم توسط ایشان برگزار شده اما تا کنون دوومیدانی پایتخت تعیین تکلیف نشده است و جالب تر اینکه  بعد از گذشت ۶ سال رئیس هیات و مدتی نیز به عنوان سرپرست مجددا حکم خود را ابقا نموده تا انتخابات را زیر نظر خود انجام دهند.

مربی تیم ملی دوومیدانی در این یادداشت ادامه میدهد: به نظر بنده ایشان به جای ابقا خود باید جوابگوی نا کارآمدی‌ها و مدیریت ضعیف و اعتراضات جامعه دوومیدانی تهران اهم از جامعه محترم داوری، مربیان زحمتکش و ورزشکاران پرتلاش استان تهران باشد، و همچنین پاسخگوی سازمان های نظارتی بابت تخلفاتی که بر خلاف قوانین و مقررات هیات‌های ورزشی از جمله عدم شفافیت مالی و همچنین سهل انگاری‌هایی که موجب از دست رفتن امکانات و منابع هیات شده است باشد.

ایشان برای جامعه بزرگ دوومیدانی پایتخت تمام شده است، اما متاسفانه هنوز می‌خواهند از جایگاه حقوقی‌خود بیشتر از پیش به دوومیدانی تهران لطمه بزند.

امیدوارم که به زودی با مدیریت آقای احسان حدادی رئیس محترم فدراسیون دوومیدانی  وآقای علی جوادی، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران انتخابات هیات دوومیدانی استان تهران برگزار شود و شخصی مدیر و ورزشی و بر مسند ریاست هیات قرار گیرد، تا دوومیدانی تهران همچون گذشته به جایگاه اصلی خود برگردد.

/انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=26149

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.