• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

قتل دختربچه ۵ ساله درپی ضرب و شتم

  • کد خبر : 2588
  • 04 مرداد 1401 - 16:24
قتل دختربچه ۵ ساله درپی ضرب و شتم
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در روز گذشته از راز قتل یک دختربچه پنج ساله پرده برداشت.

بانگ خبر،  سرهنگ علی ولیپور گودرزی به تشریح برخی از پرونده‌های پلیس آگاهی در روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از پرونده‌ها مربوط به دستگیری فردی است که کودکی پنج ساله را به قتل رسانده و چندین ماه حاضر به پذیرفتن جرم خود نبود. رسیدگی به این پرونده در اردیبهشت‌ماه سال جاری در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که دختربچه‌ای پنج ساله براثر ضرب و جرح به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و در آنجا جان خود را از دست داده است.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه از مادر این کودک پنج ساله گفت: مادر مقتول در جریان تحقیقات اولیه همسرش را به عنوان عامل این جنایت معرفی کرد، اما پس از بازداشت این فرد و انجام تحقیقات مشخص شد که پدر هیچ نقشی در ضرب و جرح فرزند خردسالش نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان حاکی از آن بود که پدر و مادر این کودک با هم اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که مادر کودک کشته شده به صورت پنهانی با مردی در ارتباط است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: با کسب این اطلاعات ماموران زن و مرد جوان را به اتهام قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که پس از انتقال این افراد به مقر پلیس آنها تحت بازجویی قرار گرفتند. اما هر دو نفر هرگونه ارتباط پنهانی با یکدیگر و نیز قتل دختربچه پنج ساله را تکذیب کرده و حاضر پذیرش آن نبودند. این در حالی بود که بر اساس شواهد و قرائن دست داشتن این دو نفر در قتل کودک آشکار بود.

وی ادامه داد: سرانجام مرد جوان پس از سه ماه تصمیم به اعتراف گرد و به قتل کودک پنج ساله اقرار کرد. او البته مدعی شد که این اقدام را ناخواسته انجام داده و به دلیل عصبانیت لحظه‌ای اقدام به شکنجه مرگبار دختر پنج ساله کرده است که این ضرب و شتم منجر به مرگ وی شده است. همچنین مشخص شد که زن جوان نیز فرزندش را به دلیل شیطنت چندین‌بار هدف ضرب و جرح قرار داده بود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با روشن شدن این پرونده و اعتراف متهمین به جرم خود، پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=2588

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.