• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4

مشارکت قابل توجه مردم تیران و کرون در انتخابات

  • کد خبر : 24655
  • 16 تیر 1403 - 17:19
مشارکت قابل توجه مردم تیران و کرون در انتخابات

بانگ خبر/اصفهان فرماندار تیران و کرون از افزایش مشارکت مردم این شهرستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. علی محمدی کیا در گفت‌وگو با بانگ خبر به میزان مشارکت مردم تیران و کرون در انتخابات روز گذشته اشاره و اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد واجدان شرایط رأی‌دهی در انتخابات شرکت کردند و […]

بانگ خبر/اصفهان فرماندار تیران و کرون از افزایش مشارکت مردم این شهرستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

علی محمدی کیا در گفت‌وگو با بانگ خبر به میزان مشارکت مردم تیران و کرون در انتخابات روز گذشته اشاره و اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد واجدان شرایط رأی‌دهی در انتخابات شرکت کردند و حماسه‌ای بزرگ ایجاد شد.

وی افزود: بالغ بر ۳۶ هزار نفر رأی خود را در صندوق رأی انداختند که بخشی از آن از جمع مسافران و گردشگران بود.

به گفته فرماندار تیران و کرون، میزان مشارکت مردم این شهرستان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری قابل توجه بود که نسبت به دور دوم رشد بالایی داشت.

محمدی کیا با بیان اینکه انتخابات با چهار راهبرد آرامش، سلامت، امنیت و مشارکت در این منطقه برگزار شد، اضافه کرد: فرآیند انتخابات در ۷۲ شعبه اخذ رأی با مشارکت حدود ۲۰۰۰ نفر از مردم در دو دوره برگزار شد و دیشب تا پایان زمان رأی‌گیری این کار در شعب تیران و کرون ادامه پیدا کرد.

وی انسجام و وحدت بین مردم و مسئولان برای این رویداد را مهم خواند و گفت: در هر بار از انتخابات میزان مشارکت در این منطقه بیش از میانگین کشوری بود که توجه به دغدغه‌ها و مطالبات مردم توسط مسئولان لازم است تا قدرشناسی از این حماسه‌آفرینی صورت بگیرد.

فرماندار تیران و کرون همکاری تیم اداری، عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی و متولیان اجرایی در برگزاری انتخابات را مهم خواند و یادآور شد: در این جریان افراد صاحب نفوذ و گروه‌های مختلف مردمی در افزایش مشارکت نقش داشتند.

محمدی کیا توجه به مطالبات دیرینه مردم این خطه را مهم دانست و گفت: هیئت دولت جدید مسیر خدمت‌رسانی به مردم این منطقه که همواره در صحنه بوده‌اند را لازم دانست و حق موضوع ادا شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم با تفاوت سلیقه سیاسی در کنار یکدیگر پیگیری دغدغه‌ها و نیازهای منطقه باشند و آن را مطالبه کنند تا اینکه شاهد پیشرفت تعالی محل زندگی خود باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24655
  • ارسال توسط :
  • 107 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت قابل توجه مردم تیران و کرون در انتخابات بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.