• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد

  • کد خبر : 24647
  • 16 تیر 1403 - 15:19
انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد

بانگ خبر/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش بی‌وقفه و مثال‌زدنی تمامی همکاران پرتلاشم، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار و از تک تک آراء ارزشمند مردم به خوبی صیانت و پاسداری شد.  سردار مهدی حاجیان گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم تبدیل به یک جشن […]

بانگ خبر/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش بی‌وقفه و مثال‌زدنی تمامی همکاران پرتلاشم، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار و از تک تک آراء ارزشمند مردم به خوبی صیانت و پاسداری شد.

 سردار مهدی حاجیان گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم تبدیل به یک جشن ملی و حماسه‌ای ماندگار شد و همه عوامل اجرایی از این رویداد مهم سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: در این میان مردم نقش اصلی و صحنه گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند و با حضور پرشور و شعور خود صحنه‌های زیبایی از اتحاد، همبستگی و ولایتمداری خلق کردند.

 حاجیان افزود: بی شک پیروز اصلی انتخابات مردم قهرمان ایران اسلامی هستند که در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب به میدان آمده و در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا دشمنان قسم خورده این مرز و بوم علی‌رغم مدت‌ها  تلاش و برنامه‌ریزی، باز هم روسیاه و شکست خورده صحنه را ترک کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: به فضل الهی مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز همانند مرحله اول در کمال امنیت و آرامش در استان برگزار شد و همکاران پرتلاش و غیرتمندم با مجاهدت و پشتکاری کم نظیر، به خوبی چتر امنیتی خود را بر همه شعب اخذ رای گستردند و در حماسه‌آفرینی مردم شریک شدند.

وی تصریح کرد: پلیس کرمانشاه در طول پنج ماه اخیر به خوبی توانست با مجاهدت و همت کم نظیر ماموران غیرتمند خود به خوبی امنیت دو مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته و اردیبهشت امسال، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری را تامین و از آراء مردم شریف این دیار به خوبی صیانت کند.

 حاجیان با تبریک به مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد از امروز رقابت‌ها تبدیل به رفاقت شده و همه برای سربلندی، موفقیت و اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان ایران اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24647
  • ارسال توسط :
  • 78 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.