• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
1

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موجب سرافرازی است

  • کد خبر : 24462
  • 14 تیر 1403 - 13:19
مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موجب سرافرازی است

بانگ خبر/اردبیل مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: نخبگان و فناوران با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند. فاضل احدی در گفت‌وگو با خبرنگار بانگ خبر، بیان […]

بانگ خبر/اردبیل مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: نخبگان و فناوران با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح می‌توانند ملت را به حضور در پای صندوق‌های رأی بیاورند.

فاضل احدی در گفت‌وگو با خبرنگار بانگ خبر، بیان کرد: هر کسی به ایران قوی و سرافراز علاقه‌مند و معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

وی اظهار کرد: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شکل می‌گیرد و قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان علمی‌ استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی وظیفه‌ دارند، راه را به آنها نشان دهند.

او توضیح داد: فرد اصلح باید مانند شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم از حضور در انتخابات به واسطه تبلیغات رسانه‌ای، گفت: نقش نخبگان مراکز علمی در این برهه از زمان به انتخابات بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

احدی با بیان اینکه نخبگان علمی وظیفه دارند مردم را به سمت کاندیدای اصلح هدایت کنند، افزود: قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی باید راه را به آنها نشان دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24462
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح موجب سرافرازی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.