• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1

لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر

  • کد خبر : 24376
  • 13 تیر 1403 - 15:53
لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر

رئیس شورای عالی استانها بر لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر تأکید کرد. به گزارش بانگ خبر، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در سی‌امین اجلاس عمومی این شورا با گرامیداشت چهاردهم تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: همکاران عزیز ما در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور در […]

رئیس شورای عالی استانها بر لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر تأکید کرد.

به گزارش بانگ خبر، شهرام دبیری در نطق پیش از دستور خود در سی‌امین اجلاس عمومی این شورا با گرامیداشت چهاردهم تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: همکاران عزیز ما در شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور در خط اول خدمت به مردم هستند و بیشترین تعامل مردم با این دستگاه‌هاست که برایشان در مسیر خدمت، آرزوی توفیق دارم.

وی در ادامه با بیان اینکه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است، افزود: تمام کسانی که به ایران و پیشرفت کشور فکر می‌کنند، برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، در انتخابات ۱۵ تیر شرکت کنند.

دبیری افزود: چه آن‌ها که در دور اول در انتخابات شرکت کردند و به نامزدهای محترم رأی دادند و چه آنان که شرکت نکردند، همه فرزندان این سرزمین هستند و از مردم و جامعه شورایی می‌خواهم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور حداکثری داشته باشند.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: بنا بر گفته مقام معظم رهبری، مشارکت مردم سبب اقتدار نظام می‌شود. ایشان بیان کرده‌اند که برای ساختن ایران قوی باید در انتخابات شرکت کنیم و از مسئولان کشور نیز خواستارم، از تمام امکانات و پتانسیل‌های موجود در جهت ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات استفاده کنند.

دبیری تأکید کرد: امیدواریم در ۱۵ تیر و با حضور گسترده مردم، رئیس‌جمهوری با پشتوانه رأی بالای مردم انتخاب شود تا بتواند با اقتدار و گام‌های استوارتر، در مسیر حل مشکلات مردم، حرکت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24376
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لزوم حضور گسترده مردم و جامعه شورایی در انتخابات ۱۵ تیر بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.