• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2

برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران در جشنواره سراسرییمه های زندگی معرفی می شوند

  • کد خبر : 24293
  • 11 تیر 1403 - 20:18
برترین های بیمه های زندگی بیمه ایران در جشنواره سراسرییمه های زندگی معرفی می شوند
جشنواره « ستارگان بیمه­ های زندگی » با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی، از تاریخ 1403/4/1 لغایت 1403/4/31 در سراسر کشور برگزار می­ شود.

بانگ خبر ،به گزارش روابط عمومی در این جشنواره ضمن معرفی و تجلیل از ۳۶۰ نماینده برتر استانی و کشوری در یک جشن باشکوه، به کارشناسان، شعب و استان‌های برتر، جوایز ارزنده و تسهیلات ویژه تعلق می­ گیرد.

ستارگان بیمه ­های زندگی باید توامان دارای بالاترین مبلغ حق بیمه وصولی و حداقل تعداد بیمه نامه صادره جدید در مدت برگزاری جشنواره باشند.

بر اساس اطلاعیه معاونت بیمه های زندگی بیمه ایران شرایط شرکت در این جشنواره برای نمایندگان برتر استانی و کشوری جنرال و بیمه­ های زندگی به شرح زیر است:

نمایندگان جنرال:

۵  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۲۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۲۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۲۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی:

۵  نماینده برتر هر استان که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۱۰ نماینده برتر استان تهران که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۳۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند.

۱۰ نماینده برتر کشور که بیشترین حق بیمه وصولی و همچنین حداقل ۱۰۰ فقره بیمه نامه عمر انفرادی ذخیره‌دار در طول جشنواره را داشته باشند

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24293

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.