• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد:

افتتاح ۴۸ پروژه سلامت محور و ۷۵۰ تخت بیمارستانی در اراک در پویش یادگار ابراهیم

  • کد خبر : 24160
  • 02 تیر 1403 - 13:48
افتتاح ۴۸ پروژه سلامت محور و ۷۵۰ تخت بیمارستانی در اراک در پویش یادگار ابراهیم
معاون درمان وزارت بهداشت از افتتاح 750 تخت بیمارستانی در اراک خبر داد و افزود: امروز در قالب پویش یادگار ابراهیم، 48 پروژه حوزه سلامت در اراک افتتاح می شود.

بانگ خبر، به گزارش وبدا، دکتر سعید کریمی در آستانه عید غدیر و در آیین افتتاح همزمان ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت در قالب پویش یادگار ابراهیم در ارتباط زنده تصویری از اراک با ستاد وزارت بهداشت با حضور دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، درخصوص پروژه های تکمیل شده حوزه سلامت در این شهرستان ، عنوان کرد: اراک قبل و بعداز انقلاب اسلامی، ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی دولتی داشت و امروز، ۷۵۰ تخت افتتاح شده و به مجموعه تخت های بیمارستانی این شهرستان اضافه می شود.

وی افزود: امروز، ۴۸ پروژه با مبلغ ۲٫۲ همت در شهرستان اراک افتتاح می شود که ارزش امروز آن بیشتر از این مبلغ است.

وی با بیان اینکه ۹۱ هزار و ۷۰۷ متر مربع زیربنا به حوزه بهداشت و درمان اراک و استان مرکزی افزوده می شود، گفت: بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با ۵۰ درصد پیشرفت به دولت سیزدهم تحویل داده شد و با حمایت های جدی شهید دکتر رییسی تکمیل، تجهیز و راه اندازی شد.

دکتر کریمی بیان کرد: با راه اندازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ۵۲۱ تخت به تخت های بیمارستانی شهرستان افزوده می شود، در بیمارستان تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی ۱۱۰ تخت اضافه شده و در فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری نیز ۷۵ تخت و در مرکز دیالیز حضرت فاطمه (س) ۴۴ تخت افتتاح می شود.

وی گفت: سایر پروژه های قابل افتتاح شامل پایگاه های سلامت، پایگاه های اورژانس و پد بالگرد، در شهرهای مختلف، یادگاری از شهید آیت الله رییسی برای مردم خواهد بود.

گفتنی است، صبح امروز در مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24160

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.