• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران:

تهران قلب ورزش است/ تعدد برگزاری مسابقات به فعالیت روزافزون هیات ترای‌اتلون کمک می‌کند

  • کد خبر : 24143
  • 02 تیر 1403 - 11:18
تهران قلب ورزش است/ تعدد برگزاری مسابقات به فعالیت روزافزون هیات ترای‌اتلون کمک می‌کند
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: تهران قلب ورزش است و اگر اعتقاد داریم رشته ورزشی ترای‌اتلون به پویایی برسد، باید آن را با حضور مسول فدراسیون دومیدانی احیا کنیم.

بانگ خبر، به نقل از روابط عمومی هیات ترای‌اتلون اولین دوره از مسابقات قهرمانی ترای اتلون منقطع بانوان جمعه اول تیر ماه ١۴٠٣ در دو رده سنی نوجوان و جوان(بانوان) با حضور بیش از ۵٠ ورزشکار ترای اتلون، علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، جمال محمدی سرپرست هیات ترای‌اتلون و نسرین شاکری‌فرد رئیس گروه بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واقع در ورزشگاه شیرودی برگزار شد و شرکت‌کنندگان به رقابت پرداختند.
علی جوادی در برگزاری این دوره از مسابقات ترای‌اتلون گفت: بعد از سال‌ها رکودی که در رشته ورزشی ترای‌اتلون در استان تهران وجود داشت، فعالیت‌ها و مسابقات در این رشته ورزشی احیا شد و شاهد اولین مسابقه دوگانه ترای‌اتلون در واپسین روزهای سال گذشته بودیم و به دنبال آن امروز مسابقات سه‌گانه شامل «شنا، دو و دوچرخه‌سواری» قهرمانی در بخش دختران برگزار شد.

جوادی تهران را قلب ورزش عنوان کرد و گفت: اگر اعتقاد داریم که قرار است رشته ورزشی ترای‌اتلون به پویایی برسد، نیاز به حضور مسول فدراسیون است که می‌تواند موجبات انگیزه بیشتر عوامل برگزاری را به همراه داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بر تعدد برگزاری مسابقات رشته ورزشی ترای‌اتلون در استان تهران تاکید کرد و گفت: ما پشتیبانی کننده هیات‌های ورزشی در استان هستیم‌. بنابراين آمادگی هرنوع حمایت مادی و معنوی را به هیات ترای‌اتلون داریم.

برگزاری المپیاد استعدادهای برتر اولین هدف هیات ترای‌اتلون است

در ادامه جمال محمدی سرپرست هیات ترای‌اتلون ضمن تشکر از مجموعه ورزشگاه شیرودی و مدیریت استخر شهیدتاجیکی به عنوان اسپانسر، هیات دو و دوچرخه‌سواری برای برگزاری اولین دوره مسابقه ترای‌اتلون، گفت: برای برگزاری این مسابقه برنامه‌ریزی‌های منسجم صورت گرفت و با توجه به اینکه هیات ترای‌اتلون استان تهران در سالیان گذشته حضور پررنگی در میادین کشور نداشت، ما هدفگذاری کردیم و اولین هدف ما برگزاری المپیاد استعدادهای برتر است که امیدواریم با یک تیم خوب حضور داشته باشیم و با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان تهران حرفی برای گفتن وجود داشته باشیم.

وی افزود: در گذشته به رشته ورزشی ترا‌ی‌تلون آن چنان که در شان استان تهران بوده، اهمیت داده نشده بود اما در حال حاضر همه پای کار هستند تا شاهد تداوم فعالیت این هیات باشیم و ما سعی کرديم با نزدیک به استانداردها حرکت کنیم.

محمدی در مورد برگزاری مسابقات ترای‌اتلون از لحاظ کیفی و کمی با سطح استاندارد اظهارامیدواری کرد.

حمایت‌های همه جانبه در توسعه ورزش بانوان

در ادامه نسرین شاکری فرد در اولین دوره از برگزاری مسابقات ترای‌اتلون در بخش بانوان در دو رده سنی نوجوان و نوجوان در مورد فعالیت هیات ترای‌اتلون گفت: در حال حاضر فعالیت این هیات با مدیریت آقای محمدی سرپرست هیات ترای‌اتلون منسجم تر و قوی‌تر شده و در همین مدت کوتاهی که ایشان این مسئولیت را پذیرفته اند ما شاهد اجرای برنامه های ورزشی متنوعی در این هیات بوده ایم .

وی افزود: اولین دوره از مسابقات قهرمانی ترای‌اتلون استان تهران ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد که این رویداد مهم می‌تواند نقطه شروع برگزاری رویدادهای بالاتری در سطح کشور باشد.

شاکری فرد در ادامه به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رشته ورزشی ترای‌اتلون در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: ما از هرگونه حمایتی در راستای رشد و توسعه ورزش بانوان استان به ویژه رشته ورزشی ترای‌اتلون دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است،  پس از استخراج بهترین رکورد نفرات برتر معرفی شدند که در پایان توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران ،جناب آقای جمال محمدی هیات و شاکری فر مسؤل امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان تهران از ایشان قدردانی بعمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24143

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.