• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
0
با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

رونمایی از ۲۱ دستگاه موتورلانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر : 24056
  • 26 خرداد 1403 - 10:48
رونمایی از ۲۱ دستگاه موتورلانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بانگ خبر، به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم با اشاره به توسعه مناسب زیرساخت ها و ناوگان سازمان اورژانس در دولت مردمی، تقویت بکارگیری موتورلانس های اورژانس را موجب افزایش سرعت خدمت رسانی به بیماران دانست و گفت: در اکثر ماموریت های اورژانس در حوادث غیرترافیکی، نیازی به انتقال بیماران […]

بانگ خبر، به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم با اشاره به توسعه مناسب زیرساخت ها و ناوگان سازمان اورژانس در دولت مردمی، تقویت بکارگیری موتورلانس های اورژانس را موجب افزایش سرعت خدمت رسانی به بیماران دانست و گفت: در اکثر ماموریت های اورژانس در حوادث غیرترافیکی، نیازی به انتقال بیماران وجود ندارد و استفاده از ظرفیت موتورلانس ها، بسیار موثر و راهگشاست.

 

دکتر جعفر میعادفر نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به رویکرد مثبت دولت سیزدهم نسبت به توسعه سازمان اورژانس کشور، از خریداری ۲۴۶ دستگاه موتورلانس در دولت مردمی و توزیع آن در کلانشهرها خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در دولت مردمی بیش از ٣۵۰ پایگاه اورژانس ١١۵ در کشور ساخته شد که بی نظیر است، افزود: در طول سه سال اخیر برای جذب سه هزار و ۵۴۰ نیروی جدید از مجموع ٢۵ هزار نفر کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز استخدام گرفتیم که معادل ١۵ درصد مجموع جذب‌های انجام شده بود.

 

رییس سازمان اورژانس کشور از برگزاری اولین کنگره علمی فوریت‌های پزشکی با بیش از ۵۰۰ مقاله و دو المپیاد علمی با حضور نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در مشهد و تبریز خبر داد و گفت: شهید آیت الله رییسی نگاه حمایتی به سازمان اورژانس کشور داشت.

 

دکتر میعادفر تصریح کرد: با همکاری خیرین سلامت ۶۰ دستگاه آمبولانس جدید خریداری شده است. همچنین برای ورود ۵۰۰ دستگاه دیگر به ناوگان اورژانس کشور اقدام شده و در تلاش هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ٣۰۰ دستگاه آن را فعال و ٢۰۰ دستگاه دیگر را هم تا شهریور وارد چرخه اورژانس پیش بیمارستانی کشور کنیم.

 

گفتنی است در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد مقدس، از ۲۱ دستگاه موتورلانس با هزینه ای بیش از ۹ میلیارد تومان رونمایی شد و این موتورلانس ها در سطح شهر مشهد به ‌ویژه معابر شلوغ و پرترافیک به‌کارگیری می‌شوند تا سرعت خدمت‌رسانی افزایش یابد.

/انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=24056

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.