• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
0

نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور در شهرستان قدس برگزار شد

  • کد خبر : 23965
  • 23 خرداد 1403 - 12:22
نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور در شهرستان قدس برگزار شد

بانگ خبر/تهران نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور با حضور فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان قدس، فرمانده سپاه شهرستان و معاون سیاسی سپاه سیدالشهداء استان تهران در سپاه حضرت مهدی موعود (عج) این شهرستان برگزار شد.  سرهنگ علی طزری -معاون سیاسی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران- در این نشست اظهار کرد: با توجه به اتفاق […]

بانگ خبر/تهران نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور با حضور فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان قدس، فرمانده سپاه شهرستان و معاون سیاسی سپاه سیدالشهداء استان تهران در سپاه حضرت مهدی موعود (عج) این شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ علی طزری -معاون سیاسی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران- در این نشست اظهار کرد: با توجه به اتفاق تلخی که برای رئیس‌جمهور و همراهانشان افتاد، باید در مدت ۵۰ روز انتخابات برگزار شود. همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، حماسه انتخابات تکمیل کننده بدرقه شهدای خدمت است.

وی در ادامه افزود: عده‌ای می‌گفتند که مردم ایران خسته شده‌اند اما شاهد بودیم که در مراسم تشییع شهدای خدمت میلیونی حضور پیدا کردند، این نشان می‌دهد که مردم قدردان  خدمات مسئولان بوده و به شعارهای انقلاب معتقد هستند.

سرهنگ طزری در خصوص ویژگی‌های شهید رئیسی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی ولایتمدار بود و خودش را سرباز ولایت می‌دانست، او نظام ولایی را درک کرده بود و منویات رهبری را به صحنه اجرا در آورد، دیپلماسی ایشان با میدان هماهنگ بود زیرا یکی از دلایل موفقیت عملیات وعده صادق هماهنگی بین میدان و دیپلماسی بود.

 معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران در پایان با اشاره به تقوای سیاسی و پرهیز از بداخلاقی خاطرنشان کرد: همه کاندیداهایی که تائید شده‌اند در چارچوب نظام قرار دارند و نباید در این فضا دو قطبی ایجاد کنیم. بداخلاقی و تهمت‌زدن در انتخابات پیش‌رو هیچ کمکی به پیشرفت کشور نمی‌کند.

نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور در شهرستان قدس برگزار شد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23965
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نشست سیاسی جبهه فعالان پیشرفت کشور در شهرستان قدس برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.