• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
0

تخریب و سیاه‌نمایی، باعث کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود

  • کد خبر : 23953
  • 23 خرداد 1403 - 10:22
تخریب و سیاه‌نمایی، باعث کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود

بانگ خبر/اصفهان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بالاتر از انتخابات مجلس خواهد بود، گفت: راه افزایش مشارکت هم این است که کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها از تخریب، توهین و سیاه‌نمایی بپرهیزند. سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با بانگ خبر و با اشاره به حساسیت ویژه این دوره […]

بانگ خبر/اصفهان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری بالاتر از انتخابات مجلس خواهد بود، گفت: راه افزایش مشارکت هم این است که کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها از تخریب، توهین و سیاه‌نمایی بپرهیزند.

سیدجواد ابطحی در گفت‌وگو با بانگ خبر و با اشاره به حساسیت ویژه این دوره از انتخابات، اظهار کرد: اگر شبکه‌های معاند را رصد کنیم خواهیم دید که آنها هم نگران این دوره از انتخابات هستند که مشارکت افزایش پیدا نکند.

 وی افزود: از سوی دیگر فقدان شهید رئیسی و کارهای ناتمام دولت، ایجاب می‌کند کسی انتخاب شود که بتواند این کارها و پروژه‌ها را به اتمام برساند، برنامه و تیم داشته باشد و علاوه بر آن دارای شاخص‌های اصلی پاکدستی، ایمان و انقلابی بودن هم باشد.

 این نماینده اسبق مجلس با اشاره به وضعیت مشارکت مردم در انتخابات، گفت: به نظر من و با توجه به شواهد دریافت شده از جامعه، در انتخابات ریاست جمهوری شاهد مشارکت قابل توجهی خواهیم بود. امروز می‌بینیم که حتی کسانی که دوره‌های قبل رای نداده بودند نیز آماده رای دادن هستند. بنابراین مشارکت نسبت به انتخابات مجلس بالاتر خواهد بود، راه افزایش مشارکت هم این است که کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها، یکدیگر را تخریب نکنند، چرا که گاهی با این تخریب‌ها مردم به اجماع مرکب رسیده و از شرکت در انتخابات منصرف می‌شوند.

ابطحی با بیان اینکه فرد اخلاق‌مدار، حتی اگر رای نیاورد، برنده انتخابات است، تأکید کرد: کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی باید به شدت از سیاه‌نمایی، تخریب و تهمت بپرهیزند، چرا که نتیجه‌ای جز آشفتگی و ناامیدی مردم نخواهد داشت. باید شرایط تبلیغات کاندیداها به گونه‌ای باشد که مردم با استدلال، برنامه و مقایسه برنامه‌های کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنند.

 ابطحی گفت: اگر بندی در قانون انتخابات ایجاد می‌شد که کاندیداهای ریاست جمهوری تیم خود را معرفی کنند، مردم امکان بیشتری برای آشنایی و مقایسه و شناخت کاندیداها داشتند. لذا با بررسی کارنامه و برنامه‌های اعلامی آنها می‌توان به نتیجه رسید. در این بین رسانه ملی و فضای مجازی نقش پررنگی دارند و امید که با کمک و فعالیت همه اقشار شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23953
  • ارسال توسط :
  • 36 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تخریب و سیاه‌نمایی، باعث کاهش مشارکت در انتخابات می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.