• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات غالب است

  • کد خبر : 23935
  • 22 خرداد 1403 - 23:54
ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات غالب است

بانگ خبر/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات غالب است و باید تلاش شود با این ظرفیت‌ها مسائل و مشکلات حل شود که بخشی از این ظرفیت نیروی انسانی است. فرزاد مخلص‌الائمه ۲۲ خرداد در اولین آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت ایثار دیار آفتاب اظهار کرد: مبنای اجرای این برنامه در استان ها […]

بانگ خبر/مرکزی استاندار مرکزی گفت: ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات غالب است و باید تلاش شود با این ظرفیت‌ها مسائل و مشکلات حل شود که بخشی از این ظرفیت نیروی انسانی است.

فرزاد مخلص‌الائمه ۲۲ خرداد در اولین آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت ایثار دیار آفتاب اظهار کرد: مبنای اجرای این برنامه در استان ها وزارت کشور بود و بدون تردید جامع ترین برنامه در استان مرکزی اجرا شد.‌وی با بیان اینکه از ۱۲ شهرستان و ۳۴ شهر و توابع در این آیین حضور دارند افزود: برگزیدگان خدمت ایثار دیار آفتاب فراتر از تعالی فردی به پیشرفت و تعالی پیرامون توجه دارند و برای پشرفت جامعه گام برداشته اند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برای شناسایی این جمع کار زیادی انجام شده و ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در این آیین دعوت شده اند.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه مقام معطم رهبری تاکید داشته اند که در حوزه هویت استان کار شود، گفت: نظام هویتی استان با وجود مولفه های بسیار تاکنون شکل نگرفته است و در این راستا هیات اندیشه ورز و همایش های علمی و پژوهشی هویتی و کارگروه های مختلف شکل گرقته است.

وی افزود: مردم استان مرکزی ویژگی هایی که استان را از سایر استان ها تمیز دهد ندارند که باید روی این ویژگی ها کار شود. در این مدت تلاش شده نظام هویتی استان شناسایی شود. این خطه از لحاظ ظرفیت و نیروی انسانی استانی کم نظیر است که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: ظرفیت های استان مرکزی بر مشکلات غالب است و باید تلاش شود با این ظرفیت ها مسائل و مشکلات حل شود که بخشی از این ظرفیت نیروی انسانی است.

مخلص الائمه اظهار کرد: دولت سیزدهم به تقدیر الهی، سه ساله به پایان رسید، شهید جمهور در هر جایگاهی که بودند، آن دوره یک دوره تحولی شد. مردم آیت الله رئیسی را رییس جمهور کردند و بین اقتصاد وابسته به غرب و اقتصاد خودجوش و مبتنی بر مردم، یکی را انتخاب کردند و ساده زیستی را به جای تجمل گرایی برگزیدند. باید این انتخاب مجددا انجام شود.

وی در خصوص انتخابات پیش رو تصریح کرد: ستادهای انتخابی شکل گرفته و فعالیت ها طبق روال دقیق و قانونی خود در حال انجام است، در انتخابات ریاست جمهوری، مسیری باز شده که باید در هشت تیرماه ادامه یابد و رییس جمهوری مردمی و رهرو در خط رهبری و بانگاه به ظرفیت‌های درون کشور، انتخاب شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23935
  • ارسال توسط :
  • 120 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت‌های استان مرکزی بر مشکلات غالب است بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.