• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
1

ستاد انتخابات استان مرکزی امانت‌دار رای مردم خواهد بود

  • کد خبر : 23925
  • 22 خرداد 1403 - 18:22
ستاد انتخابات استان مرکزی امانت‌دار رای مردم خواهد بود

بانگ خبر/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات امانت‌دار رای مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در هشتم تیرماه برای انتخاب رییس‌جمهور و ادامه خط رهبری در کنار مردم هستیم. بهنام نظری ۲۲ خرداد در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار کرد: امروز چهل و پنجمین سالگی نظام […]

بانگ خبر/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات امانت‌دار رای مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: در هشتم تیرماه برای انتخاب رییس‌جمهور و ادامه خط رهبری در کنار مردم هستیم.

بهنام نظری ۲۲ خرداد در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار کرد: امروز چهل و پنجمین سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی سپری می‌شود که به برکت خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف در دنیا جزء کشورهای پیشرو هستیم و اقتدار ایران در آن سوی مرزها تعریف و به نمادی برای مظلومان جهان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در طول سه سال خدمت دولت سیزدهم با تمام سختی‌ها و برخی موضع‌گیری‌های غلط و انتقادهای نابجا، شهید رئیسی تنها به خدمت توجه کردند و در پایان مزد کار خود را با شهادت دریافت کردند.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی در خدمت خود دو مؤلفه در کنار مردم بودن و در خط رهبری بودن را سرلوحه کار قرار داد.

نظری ادامه داد: استان مرکزی خاطرات خوبی از رئیس‌جمهور شهید به ویژه در حوزه صنعت دارد، صنعت جزء موضوعاتی است که استان در کشور به آن شهرت دارد البته مجموعه نخبگانی و کشاورزی استان نیز در تراز بالایی قرار دارند.

وی ادامه داد: کارگران شریف مجموعه‌های صنعتی استان برای تامین حداقل‌های زندگی خود از دادخواهی مدیریت وقت مجموعه‌های خود ناامید شده بودند و شهید رئیسی در کسوت رئیس قوه قضائیه و رییس‌جمهور پیگیر این مسائل بودند و اکنون به برکت این پیگیری‌های مدبرانه شهید رئیسی این چرخ لنگ سرپا شد و گرد نسیان از لباس این صنایع تکانده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: پروژه‌های نیمه تمام از جمله بیمارستان ولیعصر با پیگیری‌های رییس جمهور به اتمام رسید.

 وی خاطرنشان کرد: به استناد اصل ۱۳۱ قانون اساسی باید در نخستین فرصت مراتب برگزاری انتخابات برگزار شود که با تدابیر رهبر انقلاب این مهم انجام شد و هشتم تیرماه یک انتخابات زودرس و سرنوشت ساز را خواهیم داشت و از مردم استان مرکزی برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23925
  • ارسال توسط :
  • 35 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ستاد انتخابات استان مرکزی امانت‌دار رای مردم خواهد بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.