• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
1

احزاب مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند

  • کد خبر : 23843
  • 21 خرداد 1403 - 16:22
احزاب مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند

بانگ خبر/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: احزاب در انتخابات به‌صورت پرشور شرکت و مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند، حضور پرشور در انتخابات، خط قرمز احزاب استان است. محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بانگ خبر، با اشاره به اینکه برای برگزاری چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری نشست با احزاب سیاسی استان برگزار […]

بانگ خبر/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: احزاب در انتخابات به‌صورت پرشور شرکت و مردم را به مشارکت دعوت می‌کنند، حضور پرشور در انتخابات، خط قرمز احزاب استان است.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بانگ خبر، با اشاره به اینکه برای برگزاری چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری نشست با احزاب سیاسی استان برگزار شده است، اظهار کرد: احزاب سیاسی خراسان شمالی ولایی و تابع ولایت هستند  و به‌طور قطع، در این انتخابات مانند دوره‌های گذشته، حضوری قوی و پرشور خواهند داشت.

وی درباره اثرهای حضور مردم در سطح داخلی و بین‌الملل، بیان کرد: دشمنان همیشه به دنبال ضعف مردم هستند و اگر احساس کنند حمایت مردم از نظام وجود ندارد و مردم از نظام فاصله گرفته‌اند، شروع به اجرای توطئه‌های مختلف می‌کنند.

وی تاکید کرد: بودن مردم با نظام و ولایت فقیه، بزرگترین قوت و سلاح در مقابل دشمنان است و یکی از مظاهری که حضور مردم را نشان می‌دهد، حضور در انتخابات است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنی رسمیت دادن به نظام و قبول داشتن نظام است و این امر در قدرت نظام در منطقه موثر است.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری، یک انتخاب بسیار مهم در اداره کشور است و همه باید در انتخاب رئیس جمهور آینده مشارکت داشته باشند. حضور گسترده مردم در انتخابات موجب می‌شود جامعه جهانی متوجه شود که مردم ایران قدردان خادمان خود هستند و وابستگی به نظام و ولایت دارند.

وی بیان کرد: رسانه‌های غربی همچنان در تلاشند تا مردم را برای حضور در انتخابات مأیوس کنند و انتخابات را ضعیف جلوه دهند، اما مردم ایران همیشه هوشیار بوده‌اند و همیشه با حضور قوی خود، نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کنند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه، از برپایی ۹۲۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و بقیه سیار هستند. علاوه بر آن، ۴۲۲ شعبه شهری و بقیه روستایی است.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ رئیس ستاد انتخابات در این استان صادر شده است، افزود: هیئت‌های اجرایی شکل‌ گرفته است و ۲۲ هیئت اجرایی برای این انتخابات در استان فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23843
  • ارسال توسط :
  • 40 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احزاب مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.