• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 7 پروژه بهداشتی و درمانی اردبیل مطرح کرد:

افزایش دو برابری شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 23716
  • 19 خرداد 1403 - 10:46
افزایش دو برابری شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در دولت سیزدهم
وزیر بهداشت با اشاره به افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در دولت مردمی، گفت: در شروع کار دولت سیزدهم، 700 شرکت دانش بنیان حوزه سلامت در کشور فعال بود که امروز به یک هزار و 400 شرکت رسیده است.

بانگ خبر،به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح همزمان ۷ پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل، با بیان اینکه شهادت آیت الله رییسی گرچه تلخ و غم انگیز بود اما شروعی برای استمرار خدمت رسانی به مردم است، گفت: ایشان یک فرد اما بیانگر یک مکتب زنده بود که توانست بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی را آبیاری کند و به همه نشان دهد که انقلاب پایان نیافته بلکه مجددا احیا شده است.

وی ادامه داد: نسل جوان ما به ویژه در مراسم  تشییع پیکر شهدای خدمت ثابت کردند که اجازه نمی دهند بدخواهان نظام به اهداف شوم خود برسند و امروز فصل جدیدی از انقلاب اسلامی، آغاز شده است.
وزیر بهداشت با اشاره به ولایت پذیری شهید آیت الله رییسی، گفت: ایشان همواره تاکید داشت که با وجود تهمت ها و فشارها حاضر به ایجاد تفرقه بین مردم و خلاف خواسته های رهبر معظم انقلاب نیستم.
دکتر عین اللهی از وطن دوستی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های شهید آیت الله رییسی یاد کرد و گفت: ایشان به شدت به ایران علاقه‌مند بود و در مورد پیشرفت های کشور، تعصب داشت و به شدت انقلابی بود؛ منافع شخصی را فراموش و در راه انقلاب، شبانه روزی کار کرد.
وی تاکید کرد: آیت الله رییسی به شدت مردمی بود و در سفرها این روحیه ایشان را دیده بودم. همچنین دانش و تسلط آیت الله رییسی در حوزه های مختلف، بی نظیر بود. همچنین در دیدار با سران کشورهای مختلف، بدون در نظر گرفتن دین و مذهب آنها، مهربانی می کرد و همه دیدند که اکثر کشورهای دنیا برای مراسم ایشان، حضور پیدا کردند.
وزیر بهداشت لازمه پیشرفت کشور و جبران عقب ماندگی های کشور را کار جهادی و شبانه روزی دانست و گفت: برای حل مشکلات، باید کار شبانه روزی کنیم و حضور میدانی در عرصه های مختلف داشته باشیم.
دکتر عین اللهی از راه اندازی ۱۷ هزار تخت بیمارستانی، افتتاح دو هزار و ۷۰۰ پروژه بهداشتی، پوشش بیمه رایگان برای ۵ دهک اول درآمدی، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال، اجرای برنامه سلامت خانواده، ایجاد صندوق حمایت از بیماریهای خاص، اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری پس از ۱۴ سال و تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت به عنوان بخشی از دستاوردهای دولت مردمی یاد کرد و گفت: برای جبران عقب ماندگی های تاریخی مناطق محروم کشور، نیاز به زمان و تامین اعتبار است که در دولت مردمی، بسیاری از پروژه های بلاتکلیف حوزه سلامت، تکمیل و راه اندازی شد و مناطق محروم، در اولویت خدمت رسانی قرار گرفتند.
وی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین سلامت در استان اردبیل، گفت: خیرین سلامت در اردبیل، جایگاه ممتازی دارند و در همه سطوح به توسعه زیرساخت ها و خدمات حوزه سلامت، کمک های بزرگی کرده اند.
لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=23716

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.