• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

حمایت جامعه کارگری از سمیه گلپور چمرکوهی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 22764
  • 16 اردیبهشت 1403 - 22:40
حمایت جامعه کارگری از سمیه گلپور چمرکوهی در انتخابات مجلس شورای اسلامی
نامه جمعی از کارگران و بازنشستگان شریف حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس به روابط عمومی ستاد مرکزی شورای وحدت در حمایت از دکتر سمیه گلپور چمرکوهی و دعوت از کارگران و بازنشستگان برای انتخابی درست تا حمایت در صحن علنی مجلس.

بانگ خبر، کارگران و بازنشستگان شریف حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس مطلع باشید؛

۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ تاریخی به یادماندنی در خودباوری جامعه کار و تولید، به ویژه جامعه کارگری و بازنشستگان کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

خود باوری در اینکه کارگری با ویژگی های خاص، چه در نیت و چه در عمل و بدون هیچگونه وابستگی جناحی، با حمایت کارگران و بازنشستگان پا به میدان عمل گذاشته و توانسته تا نمایندگی این قشر را در حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس عهده دار شود.

دکتر سمیه گلپور چمرکوهی بانویی از شهر ری که می تواند اهرمی پرقدرت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از محرومان جامعه کار و تولید باشد. کارگران و بازنشستگانی که در حوزه های اشتغال، معیشت، رفاه و تأمین اجتماعی،مسکن و حقوق و دستمزد ناگفته هایی دارند و به دنبال رساندن صدای شان به صحن علنی و کمیسیون های مجلس هستند.

در حال حاضر وظیفه ماست که در انتخابات دور دوم حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس از وی حمایت کنیم و از خداوند بخواهیم در انتخاب وی به عنوان نماینده اصلح جامعه کارگری یاری رسانمان باشد. همچنین باید تاکیدکرد، دکتر سمیه گلپور تنها نماینده مجلس شورای اسلامی است که از بدنه واقعی جامعه کارگری انتخاب می شود .

ما ضمن تأیید صلاحیت های ذاتی ، معنوی و تخصصی وی در حوزه کار و تولید اعلام می داریم حمایت واقعی شما عزیزان، دست افردی که از نام کارگران و بازنشستگان به نفع امیال خود بهره می برند کوتاه خواهد کرد.

در پایان از همه کارگران و بازنشستگان و اقشار مختلف مردم درخواست می شود ضمن مشارکت در انتخابات دوره دوازدهم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس ، نسبت به اعمال رأی به دکتر سمیه گلپور چمرکوهی اقدام کنید..

وعده دیدار پای صندوق های رأی ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=22764

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.