• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

بارش باران در جاده‌های ۱۸ استان/ تداوم ترافیک در جاده‌های منتهی به شمال

  • کد خبر : 22662
  • 13 اردیبهشت 1403 - 21:54
بارش باران در جاده‌های ۱۸ استان/ تداوم ترافیک در جاده‌های منتهی به شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با بانگ خبر، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر […]

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با بانگ خبر، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده مرزن آباد نیمه سنگین است. محور چالوس از صبح امروز در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده و این وضعیت تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل لاسم تا گزنک و محدوده های وانا و بایجان نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده بایجان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند نیز نیمه سنگین و پرحجم است، گفت: در محدوده ابتدای  آزادراه تهران – پردیس نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین وضعیتی مشابه در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده‌های ابتدای محور و جاجرود گزارش شده است.

شیرانی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین در حدفاصل گرمدره تا پل حصارک و محدوده مهرگان خبر داد و گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران نیز در محدوده‌های مهرشهر، پل فردیس و پل کلاک نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است.

به گفته وی ترافیک در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل ابتدای آزادراه تا رضی آباد، آزادراه تهران – قم حدفاصل عوارضی اول تا شکرآباد و برخی از مقاطع در محور تهران – شهریار نیز نیمه سنگین است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: محور چالوس دارای مه گرفتگی گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان با دقت کافی رانندگی کرده و چراغ‌های مه شکن خودرو را حتما روشن کنند.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان‌های ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، لرستان، مرکزی، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران گزارش شده است. در چنین شرایطی رانندگان باید فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

در همین زمینه بخوانید:

جاده چالوس یک‌طرفه شد

اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=22662
  • ارسال توسط :
  • 48 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بارش باران در جاده‌های ۱۸ استان/ تداوم ترافیک در جاده‌های منتهی به شمال بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
ارشاد