• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
سرپرست هیات ترای اتلون مطرح کرد؛

تهران ظرفیت بالقوه در ساخت قهرمان  در رشته ورزشی ترای‌اتلون را دارد

  • کد خبر : 22203
  • 05 اردیبهشت 1403 - 11:09
تهران ظرفیت بالقوه در ساخت قهرمان  در رشته ورزشی ترای‌اتلون را دارد
سرپرست هيات رشته ورزشی ترای‌اتلون گفت: استان تهران از پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری مسابقات و ایجاد بسترهای استعدادیابی برخورداراست.

بانگ‌خبر، به نقل از روابط عمومی هیات ترای‌اتلون، جمال محمدی ضمن تبریک به آقای محمد کاظم حججی به عنوان سکان دار جدید فدراسیون  ترای‌اتلون، اظهارکرد:
امیدوارم  ایشان بتواند ورزش ترای اتلون را به جایگاه اصلی خود بازگرداند چرا که هیات ترای اتلون استان تهران به عنوان یکی از بازوهای اجرایی فدراسیون تلاش مجدانه  خود را در بهبود عملکرد این رشته بکار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:استان تهران از  پتانسیل و ظرفیتهای بالایی برای برگزاری مسابقات و ایجاد بسترهای استعدادیابی برخورداراست.این در حالی است که هیات استان تهران با یک بازنگری در سیستم اجرایی هیات و با توجه به ظرفیت‌های بوجود آمده در آن طی کمتر از شش ماه با برگزاری مسابقات در رده های پایه و مسابقه جایزه بزرگ برای بزرگسالان گام‌های خوبی را برای این رشته جذاب برداشته است.

محمدی با بیان اینکه در راستای توسعه رشته ورزشی ترای اتلون، برنامه های عملیاتی گوناگونی را تدوین کرده‌ایم و با ایجاد کارگروه‌های مختلف در حوزه استعدایابی، مسابقات، آموزش،قهرمان پروری قصد داریم تا  این رشته را احیا کنیم، گفت:
تعاملات خوبی با سایر دستگاه‌های مرتبط همچون  آموزش و پرورش و آموزش عالی ، شهرداری‌ها و … جهت ترویج این رشته بوجود آمده است.

سرپرست هیات ترای‌اتلون آینده این  رشته ورزشی را بسیار روشن عنوان کرد و افزود:  با حمایت‌های فدراسیون ترای اتلون و اداره ورزش و جوانان استان تهران این اطمینان را دارم  به زودی موفقیت ورزشکاران استان تهران را در میادین بین‌المللی جشن خواهیم گرفت .

گفتنی است، رشته ورزشی ترای‌اتلون یکی از رشته‌های پرطرفدار و المپیکی در دنیا است. و سایر رشته‌های ورزشی همچون شنا،دوچرخه‌سواری و دویدن مراحل این رشته جذاب را تشکیل می‌دهد. این در حالی است که به تازگی در شهر تهران با رویکرد جدید هیات ترای‌اتلون مسابقات جذابی در سطوح مختلف برگزار می‌شودکه در سطح خود،  حرکت جدیدی است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=22203

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.