• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا

  • کد خبر : 22128
  • 02 اردیبهشت 1403 - 16:21
رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا
طرح خدمات و امداد نوروزی 1403 گروه خودروسازی سایپا با رضایت بیش از 90 درصدی مشتریان به پایان رسید.

بانگ خبر، به گزارش سایپانیوز، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، رضایت ۹۱٫۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳٫۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.

علاوه بر این پاسخگویی ۹۹٫۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=22128

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد