• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل

  • کد خبر : 21994
  • 28 فروردین 1403 - 16:43
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
جلسه کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل، مدیر امور شعب منطقه تهران و مستقل، رئیس اداره امور شعب شرق تهران، معاونین و دیگر مسئولان به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم نصرت الله شهبازی کسب رتبه اول سهم بازار در پایان سال گذشته را مرهون زحمات تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد دانست و گفت: کنترل مصارف اعتباری در پایان سال ۱۴۰۲ و مدیریت آن در نهایت منجر به رفع ناترازی بانک شد.

شهبازی در این جلسه به راهکارهای استفاده بهینه از سقف مصارف اشاره کرد و گفت: ایجاد سقف مصارف از سوی بانک مرکزی مطرح شده و سیاست کلی آن کاهش مصارف بانک‌ها است که این کنترل‌ها شرایط سختی را برای بانک ها رقم زده است.

قائم مقام مدير عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی طی سال های اخیر همواره از بحران‌های ایجاد شده، موفق عبور کرده و چنانچه بانک را متعلق به خود بدانیم و جلوگیری از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی را در اولویت قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن مقایسه منابع بانک ملی با رقبا و تشریح برخی از طرح‌های پیش روی بانک، از مدیریت و کارکنان واحدهای صف و ستاد در اداره امور شعب شرق تهران که زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات، سوددهی و مدیریت دارایی و بدهی را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی در بخش سرمایه انسانی، نقش رؤسای حوزه‌ها در شناسایی همکاران توانمند را موثر دانست و انتصابات شایسته را بر اساس چهار شاخص اصلی جذب منابع، وصول مطالبات، سودآوری و فناوری عنوان کرد.

شهبازی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات همکاران، مسائل معیشتی کارکنان بانک را مهمترین دغدغه مدیران ارشد بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با غیرحضوری شدن تسهیلات خرد، قسمتی از مشکلات کسری کادر، برطرف شود.مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز عملکرد اداره امور شعب شرق تهران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این اداره در جذب منابع بسیار ارزنده و شایسته است .

در بخش‌هایی از این جلسه سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، گزارشی از بخش های مختلف اداره و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21994

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد