• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

عملیات سپاه، زیباترین انتقامی بود که می‌توانستیم بگیریم

  • کد خبر : 21910
  • 26 فروردین 1403 - 16:22
عملیات سپاه، زیباترین انتقامی بود که می‌توانستیم بگیریم

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند. اسماعیل نجار در گفت‌وگو با بانگ خبر، با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به […]

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی را درس عبرتی برای این رژیم و تمام مستکبرین دانست تا دیگر پای خود را از گلیمشان درازتر نکنند.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با بانگ خبر، با اشاره به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی گفت:‌ این زیباترین انتقامی بود که دیشب نیروهای مسلح ایران از جنایت‌های اسرائیل و به خصوص جنایت اخیر این رژیم کودک‌کش در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، گرفت و در واقع زیباترین انتقامی بود که می‌توانستیم بگیریم. رژیم صهیونیستی غلط اضافه کرده و پا را فراتر از گلیمش گذاشته و به کنسولگری ما در دمشق که به نوعی خاک کشورما، محسوب می‌شود، حمله کرد و دیشب چوب این غلط اضافی را خورد و تنبیه شد.

وی با بیان اینکه این حمله موجب شادی مردم در فضای فراتر از مرزهای کشورمان شد، گفت: خوشبختانه نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و تمام مردم آزاده و آزادی‌خواه جهان از این اقدام سپاه شاد شدند. باید بگویم که این اقدام باعث شادی تمام افراد آزاده در جهان شد و نماد آن هم همین حضور شبانه مردم در خیابان‌ها و ابراز شادی و شعفی بود که به شکل خودجوش انجام شد.

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد:‌ اقدام شب گذشته از سوی دیگر برای چندین بار هینمه پوشالی آمریکا و اسرائیل را فروریخت و نشان داد که قدرت اسرائیل افسانه‌ای بیش نیست و به راحتی درهم خواهد شکست. از طرفی دیگر قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد و نشان دادیم که در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان با کسی تعارف نداریم.

نجار همچنین گفت: آنچه که شب گذشته در سرزمین‌های اشغالی رخ داد، درس عبرتی برای همه مستکبرین و به خصوص رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بود تا دیگر چنین جنایتی مرتکب نشود و پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند.

وی در ادامه با اشاره به پیچیدگی‌های این عملیات گفت:‌ باتوجه به پیچیدگی عملیات و مسیر طولانی که بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر بود. این عملیات به خوبی اجرا شد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد.

رئیس پیشین سازمان مدیریت بحران کشور ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد نابودی اسرائبل باشیم و این رژیم جنایتکار از صفحه روزگار محور شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21910
  • ارسال توسط :
  • 68 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عملیات سپاه، زیباترین انتقامی بود که می‌توانستیم بگیریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد