• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

محفل دانشجویی انس با قرآن كريم در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد

  • کد خبر : 21753
  • 21 فروردین 1403 - 17:03
محفل دانشجویی انس با قرآن كريم در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد
محفل دانشجویی انس با قرآن كريم با حضور قاریان بین المللی و تواشیح خوانی گروه هم آوایی الغدیر تهران به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، محفل نورانی انس با قرآن کریم و مراسم ضیافت افطاری دانشگاه علم و فرهنگ با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس و اعضای هیات رئیسه جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه و معاونان، استادان و کارکنان دانشگاه و جهاددانشگاهی و نزدیک به ۸۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در مسجد ثامن‌الحجج (ع) و محوطه حیاط ساختمان فرهنگ دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر منوچهر جهانیان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ ضمن خیرمقدم به مهمانان این محفل نورانی، از مشارکت و همیاری صمیمانه دانشجویان در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

وی همچنین افزود: در طول سال جاری رویدادهای بیشتری با محوریت قرآن و عترت، با توان حداکثری و جلب مشارکت پیش از پیش دانشجویان برگزار خواهد شد.

منوچهر جهانیان در پایان از بانیان برگزاری این مراسم پرفیض تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه حجه‌الاسلام‌والمسلمین محمود حسینی امام جماعت مسجد ثامن‌الحجج (ع) ضمن سپاس از مسوولان دانشگاه در برگزاری این برنامه و مشارکت دانشجویان قدردانی کرد.

همچنین وی مطالبی را در خصوص خیرات و برکات ماه رمضان و ضرورت اجرای چنین برنامه هایی با حضور و مشارکت فعال دانشجویان عنوان کرد و پیشاپیش عید فطر را تبریک گفت.

گفتنی است، این مراسم با استقبال پرشور دانشجویان در یک فضای معنوی برگزار شد و از ویژگی‌های برجسته این مراسم، حضور فعالانه، نظام‌مند و اثرگذار دانشجویان، به‌ویژه دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی دانشجویی و بسیج دانشجویی در تمامی مراحل برگزاری این مراسم بود و دانشجویان در تهیه و بسته‌بندی اقلام افطار، پذیرایی، مستندسازی، محتوای برنامه و راهبری این مراسم نقش‌آفرینی ممتاز داشتند و برنامه به شیوه کاملاً دانشجویی برگزار شد.

گزارش از: فرگل غفاری

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21753

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد