• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

شرکت «سبا سودا ثمین»؛ پس از سال‌ها از زیان انباشه به سود قابل تقسیم رسید

  • کد خبر : 21399
  • 25 اسفند 1402 - 14:20
شرکت «سبا سودا ثمین»؛ پس از سال‌ها از زیان انباشه به سود قابل تقسیم رسید
شرکت بازرگانی سیا سودا ثمین توانسته در سال مالی، یک هزار و ۱۰۰ تن از انواع قطعات تولیدی و اقلام تفکیک شده را به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به فروش برساند و از زیان انباشته از گذشته به سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی رسیده که نشان‌دهنده تغییر مسیر مالی شرکت طی این مدت می‌باشد.

بانگ خبر، به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ توسعه کسب ‌وکار سبا، مجمع ‌عمومی عادی سالیانه سهام‌داران شرکت بازرگانی «سبا سودا ثمین»، صبح روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه سال جاری به منظور تصویب عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور کلیه سهام‌داران برگزار گردید.

در این مجمع پس از ارائه گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ به تصویب سهام‌داران رسید.

در این مجمع مهدی اله یاری، مدیرعامل شرکت بازرگانی”سبا سودا ثمین”، به افزایش قابل توجه‌‌ فعالیت‌های شرکت و دستیابی به اهداف مالی در سال مالی اخیر اشاره کرد و گفت: شرکت توانسته طی این مدت با جمع‌آوری بیش از ۱,۰۰۰ تن قطعات و اقلام بیمه‌ای خسارت دیده، شاهد رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل باشد. تولید شرکت نیز با بیش از ۹۳۰ تن ساخت انواع محصولات، روند صعودی را تجربه کرده است.

اله یاری با تاکید بر اینکه طی این مدت، شرکت توانسته است از انواع قطعات و اقلام تولیدی و تفکیک شده را به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به فروش برساند، گفت: درآمد عملیاتی نیز به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و از زیان انباشته از گذشته به سود عملیاتی ۲۲ میلیارد ریالی رسیده که نشان‌دهنده تغییر مسیر مالی شرکت طی این مدت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین با بیان اینکه تحولات چشمگیر در شش ماه اخیر، منجر به حذف واسطه‌ها (پیمانکار) و تسریع در فرآیندهای فرآوری شده است، خاطرنشان ساخت: با خرید و استقرار دو دستگاه آسیاب و یک دستگاه پرس، و همچنین خرید یک کامیون باربری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل، شرکت گام بزرگی در افزایش بهره‌وری برداشته است.

اله یاری از توسعه فعالیت‌های شرکت به استان‌های البرز و قم خبر داد و اظهار داشت: این گسترش اقدامات به دستور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران و هلدینگ توسعه کسب و کار سبا از ابتدای بهمن ماه انجام گرفته شده است و هدف از این فعالیت، امکان بازیافت و بازگرداندن اقلام خسارت دیده به چرخه تولید و فرآوری است تا یک سیاست نوآورانه در صنعت بیمه و بازیافت کشور شکل بگیرد.

وی همچنین در پایان یادآور شد: شرکت بازرگانی «سبا سودا ثمین» با این تدابیر و عملکرد بسیار خوب خود، نمونه‌ای از یک مسیر موفق در اقتصاد مقاومتی را به نمایش گذاشته و امیدوار است در سال‌های آتی نیز همچنان در مسیر رشد و توسعه پایدار گام بردارد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=21399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد