• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ علی‌رضا امام‌جمعه؛ متهم ردیف پنجاه و هشتم

  • کد خبر : 20701
  • 12 اسفند 1402 - 9:22
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ علی‌رضا امام‌جمعه؛ متهم ردیف پنجاه و هشتم

علی‌رضا امام‌جمعه متهم ردیف پنجاه و هشتم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است. به گزارش بانگ خبر، علی‌رضا امام‌جمعه متهم ردیف ۵۸ دادگاه اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.  او قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌شود. او در اوایل کار، اقدام به پخش اعلامیه و شبنامه، شعارنویسی و […]

علی‌رضا امام‌جمعه متهم ردیف پنجاه و هشتم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش بانگ خبر، علی‌رضا امام‌جمعه متهم ردیف ۵۸ دادگاه اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.  او قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با منافقین آشنا و جذب گروهک می‌شود. او در اوایل کار، اقدام به پخش اعلامیه و شبنامه، شعارنویسی و شرکت در تجمعات غیرقانونی در راستای همکاری با تشکیلات نفاق می‌کند. به همین سبب نیز در تاریخ ۱۳۶۰/۰۶/۱۰ دستگیر و به پنج سال حبس محکوم شده که در نهایت، مجازاتش با عفو اعطایی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سه سال حبس تقلیل می‌یابد.  او پس از آزادی از زندان، همراه با همسرش، در تاریخ ۱۳۶۴/۰۸/۰۴ به‌صورت غیرقانونی از مرز سیستان و بلوچستان، از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می‌شود.

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از  حضور فعال در تیم‌های ترور دهه  ۶۰، مسئول گروه تروریستی راهگشایی برای ورود تیم‌های عملیاتی نفاق به داخل کشور،  شرکت در عملیات‌های مختلف پارتیزانی تشکیلات و مسئول مأموریت‌های خمپاره‌زنی در مرز خسروی در سال ۱۳۷۹.  او در حال حاضر در آلبانی در ستاد داخله و بخش فضای مجازی فعالیت دارد و  تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۳۱/۶-۲۰۰۲ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=20701
  • ارسال توسط :
  • 92 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معرفی متهمان دادگاه منافقین/ علی‌رضا امام‌جمعه؛ متهم ردیف پنجاه و هشتم بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.