• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

۳۰ درصد متقاضیان کلینیک های زیبایی آقایان هستند

  • کد خبر : 20236
  • 29 بهمن 1402 - 16:12
۳۰ درصد متقاضیان کلینیک های زیبایی آقایان هستند
مدیر مجموعه  زیبایی یوتوپیا با بیان اینکه ایران در بحث جراحی بینی رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است، گفت: برخلاف باور عامه که خانم ها متقاضی خدمات زیبایی به شمار می آیند اما در سال های اخیر گرایش مردان به انجام عمل های زیبایی نیزبسیار زیاد شده و بیش از 30 درصد مراجعین به این کلینیک ها آقایان هستند، این درحالی است که روز به روزبیشترهم می شود.

به گزارش بانگ خبر،  امید سرافراز مدیر مجموعه  زیبایی یوتوپیا صبح امروز۲۹ بهمن ۱۴۰۲ درنشست خبری که در جمع اصحاب رسانه و با حضور دکتر آزاده راد روانشناس و همچنین دکتر گلاره افشار مشاور و مدیر داخلی این مجموعه برگزار شد، با بیان اینکه ۳۰ درصد از مراجعین به کلینیک های زیبایی آقایان هستند، گفت: با وجود اینکه همه فکر می کنند فقط خانم ها متقاضی خدمات زیبایی به شمار می آیند اما در سال های اخیر گرایش مردان به انجام عمل های زیبایی نیزبسیار زیاد شده و بیش از ۳۰ درصد مراجعین به این کلینیک ها آقایان هستند.

مدیر مجموعه  زیبایی یوتوپیا در افتتاحیه این مجموعه در خصوص جراحی های زیبایی در ایران، گفت: در کل گرایش ایرانی ها به بحث  زیبایی بسیار بالاست و این درحالی است که  ایران در جراحی بینی رتبه اول در جهان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: در سال های اخیربا توجه به تقاضای زیاد افراد و مراجعه به کلینیک‌های زیبایی وخدمات متنوعی که به متقاضیان ارائه می‌شود وبه دلیل اینکه هزینه خدمات زیبایی نسبتا بالاست، یک سری از افراد و مراکز غیر متخصص مانند آرایشگاه ها و هم چنین مراکز بدون مجوز با مبلغ کمتر به افراد خدمات زیبایی ارایه می دهند که در برخی موارد  افراد دچارآسیب های  می شوند که وقتی به ما مراجعه می کنند متاسفانه این آسیب ها قابل اصلاح نیستند یا با هزینه های بسیار بالایی باید درمان شوند.

سرافراز با اشاره به اینکه صنعت زیبایی از حوزه های متنوعی است که برای قشرهای مختلف مردم دنیا جذاب است، افزود: امروزه مساله زیبایی جزو نیازهای اساسی و انکارناپذیر مردم شده است که البته در کشورما نیزجایگاه این خدمات نسبت به سایر کشورها بسیاربالا است.

وی در خصوص مصرف لوازم آرایشی در کشور گفت: مطالعات نشان می دهد که میزان مصرف لوازم آرایشی در ایران ۲ و نیم برابر میانگین جهانی است و حتی در ایران در عمل بینی رتبه اول را دارا هستیم که البته این بخاطر فرهنگ و ساختار خانواده و اجتماع و همینطور چشم و همچشمی ها صورت می گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که باید به آن اندیشیده شود  تعداد بالای مراجعین زیر ۲۰ سال است که بیشترآنها برای تغییر و اعمال جراحی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. درصورتی که این چالش جدی در جامعه است  که باید بررسی شود.

وی همچنین به گردشگری سلامت  اشاره کرد و گفت: به دلیل پتانسیل هایی که در کشور داریم، می توانیم درگردشگری سلامت هم حرفی برای گفتن داشته باشیم چراکه کشورهای دیگر بخصوص خاورمیانه به تخصص و تبحر پزشکان ایران معتقد هستند ازطرفی هم هزینه ها نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین است از اینرو ایران می تواند به قطب گردشگری سلامت تبدیل شود.

امید سرافراز افزود: تلاشمان بر این بود تا محیطی را انتخاب کنیم که هم دیزاین و هم فضای دسترسی،همچنین در انتخاب محیط کارو به کارگیری متخصصان باتجربه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: این مجموعه تلاش می کند تا با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا، پیشرفته ترین و با کیفیت ترین خدمات مراقبتی زیبایی را با بالاترین سطح سرویس در حوزه پوست، مو و زیبایی توسط تیم حرفه ای از پزشکان و متخصصین پوست، دستیارهای پزشک و تکنسین های مجرب تحت نظر کامل پزشک ارائه دهد.

در ادامه دکتر گلاره افشار مشاور و مدیر داخلی این مجموعه به خدمات ارائه شده توسط کلینیک زیبایی یوتوپیا اشاره کرد و گفت: تزریقات ژل و بوتاکس، رفع نواقص و جوانسازی و همچنین دستگاه های جوانسازی و افزایش کیفیت پوست در این مجوعه خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: ما ابتدا به مراجعین خود مشاوره ی تخصصی ارایه می دهیم و تنها به درخواست افرد برای ارایه خدمات اکتفا نمی کنیم بنابراین ابتدا مراجعه کننده را برای کاری که می خواهد آگاه می کنیم و سپس کار یا خدماتی که نیاز اوست انجام می دهیم.

گلاره افشار گفت: در این مجموعه در کنار خدمات زیبایی، از یک پزشک متخصص مغز و اعصاب برای درمان  و کاهش درد و متخصص دیگری برای درمان لاغری وچربی سوزی استفاده کرده ایم.

گزارش از: لیلا الیاسی

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=20236
  • نویسنده : لیلا الیاسی
  • ارسال توسط :
  • 571 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۳۰ درصد متقاضیان کلینیک های زیبایی آقایان هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران خبر دانشگاه درمان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد