• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
قائم‌مقام بانک در افتتاح شعبه جدید جهرم مطرح کرد:

دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از ۲ درصددر راستای توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام‌ بانک سینا، شعبه جدید این بانک در شهر جهرم افتتاح شد.

  • کد خبر : 1902
  • 17 خرداد 1401 - 12:42
دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از ۲ درصددر راستای توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام‌ بانک سینا، شعبه جدید این بانک در شهر جهرم افتتاح شد.
در راستای توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام‌ بانک سینا، شعبه جدید این بانک در شهر جهرم افتتاح شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط‌‌عمومی بانک سینا؛ علیرضا تقدیری در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کرامت، با قدردانی از تلاش تمام همکاران در برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شعبه جدید اظهار امیدواری کرد افتتاح این شعبه منشاء خیری برای مشتریان باشد و به سودآوری بیشتر بانک کمک کند.
قائم‌مقام بانک سینا مردم منطقه را شایسته بالاترین تکریم‌ها دانست و اظهار داشت: بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی و به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقاء بهره‌وری شعب فعالیت کنند.
تقدیری با مثبت توصیف کردن شاخص‌های عملکردی بانک سینا در سال گذشته، بر برنامه‌ریزی و تلاش مدیران و کارکنان برای تداوم این عملکرد مثبت در سال جاری تأکید کرد.
وی در ادامه به موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک به کمتر از ۲ درصد دستاورد درخشانی است که نقش مهمی در تامین منابع و افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.
مدیر منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با تأکید بر این نکته که افتتاح شعبه جدید در راستای سیاست‌های توسعه شعب و تنظیم شبکه بانک و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر صورت گرفته است، افزود: توسعه شبکه شعب این امکان را می‌‌دهد که مشتریان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی بهتری داشته باشند.
بابک رستگار خاطرنشان ساخت: با گشایش شعبه جدید در شهر جهرم، تعداد شعب منطقه به ۱۷ شعبه افزایش یافت.
گفتنی است در این مراسم موسی راستگو، مدیر سرمایه‌های انسانی و امیر‌علی ابراهیمی مدیر حراست بانک نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=1902

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تنبیه متجاوز تهران تولید جریمه رانندگی خبر دانشگاه رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت وزیر صنعت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد