• امروز : پنج شنبه - ۱ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - جماد أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 21 November - 2024
11

البرز، شوکا و دستاوردهایش

  • کد خبر : 18910
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
البرز، شوکا و دستاوردهایش
با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبه های نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از 10 مدیر ارشد و میانی این شرکت ارائه شد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ موسی رضایی میر قائد مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره بیمه البرز دراین نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارائه و فروش محصولات جدید ودارای جذابیت، بدنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشته های مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایده پردازی تا اجرای شوکا گفت : اینکه در کمتر از ۸ ماه ۲۲ درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد برسد.

موسی رضایی همچنین تامین نیازمندیهای مستمری بگیران و بازنشستگان  را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارائه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.

 

محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حسابهای زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارائه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.

در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی ۵ مرحله ای شوکا با بکارگیری راهکارهای نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.

امیر سلطانی این طرح را که باهمکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت  دانست و از فروش ۲۰ هزار و ۵۰۰ فقره بیمه نامه شوکا در ۸ ماه اخیر خبر داد.

در ادامه این رویداد رؤسای ۶ شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.

هدف گذاری در فروش روزانه شوکا ، تعامل و همکاری صمیمانه با نماینده های فروش، مزیت رقابتی محصول،برنامه ریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.

در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی ،مدیر بیمه های زندگی ،مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمه های زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا،نیاز سنجی بازار،قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه ای فروش شوکا پرداخته شد.

در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=18910

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.