• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
6

تقدیر استاندار مازندران از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 18546
  • 01 بهمن 1402 - 15:38
تقدیر استاندار مازندران از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
استاندار مازندران، گفت: بانک‌ها در جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند موجب رشد اقتصاد کشور شوند.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در حاشیه جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تشکر کرد.
«حسینی‌پور» در این جلسه اظهار داشت: بانک‌ها در اقتصاد کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند و باید در راستای تحقق شعار سال، با دولت همگام و هم‌قدم باشند.
وی ضمن بیان اینکه لازم است بانک‌ها برای رفع مشکلات تولید راهکارهای مناسبی ارائه دهند، افزود: اگر منابعی که در استان جذب می‌شود، در همان استان مصرف شود، موجب رشد اقتصادی استان می‌شود.

استاندار مازندران، گفت: لازم است پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در اولویت بانک‌ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران با ارائه عملکرد بانک در استان، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران تا کنون بیش از ۴۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۲۲۸همت به مردم شریف این استان پرداخت کرده که از این مقدار بیش از ۲۵هزار فقره وام ازدواج، ۱۲۰۰فقره وام فرزندآوری و ۲۰۰۰ فقره وام اشتغال بوده است.

وی بیان کرد: این بانک آمادگی دارد حقوق کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های استان را پرداخت کند و آن‌ها را علاوه بر دریافت وام قرض‌الحسنه از مزایا و خدمات متنوع بانک بهره‌مند کند.

مدیر شعب بانک در استان مازندران، گفت: هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر گسترش و ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه، تبدیل کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم است.

«مرادنژاد» بیان کرد: بر اساس گزارش نشریه بنکر، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو ۱۰۰۰ بانک برتر جهان است و این دستاورد نتیجه الطاف خدواند و تلاش‌های مدیران و کارکنان این بانک است.

مدیر شعب بانک در استان مازندران، افزود: تهیه و توزیع اقلام پزشکی در طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا، کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد ریالی به مددجویان بهزیستی، ساخت خانه بهداشت و مدارس تنها بخشی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=18546

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.