• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرچم‌دار مهربانی است

  • کد خبر : 18467
  • 30 دی 1402 - 14:27
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرچم‌دار مهربانی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مقدس است چون بر پایه سنت پسندیده قرض‌الحسنه و مهر و مهربانی بنا شده است.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آیت‌الله «سید رحیم توکل» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امانت‌داری از خصلت‌های ذاتی بانک‌ها است اما برای تقویت و افزایش اعتماد مردم به نظام بانکی لازم است بانک‌ها حداقل سالانه عملکرد خود را برای مردم شرح دهند و برای تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌های خود از نظرات و پیشنهادات مردم بهره‌مند شوند.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان مازندران، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مقدس است چون بر پایه سنت پسندیده قرض‌الحسنه و مهر و مهربانی بنا شده است.

در ادامه دیدار «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران ضمن ارائه عملکرد بانک در استان، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران تا کنون بیش از ۴۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۲۲۸همت به مردم شریف این استان پرداخت کرده که از این رقم بیش از ۲۵هزار فقره وام ازدواج، ۱۲۰۰فقره وام فرزندآوری و ۲۰۰۰فقره وام اشتغال‌زایی به مشتریان پرداخت شده است.

وی ضمن تشکر از علما در خصوص ترویج بانکداری اسلامی و تقویت جایگاه اقتصاد اسلامی به ویژه قرض‌الحسنه در بین مردم، افزود: لازم است قرض‌الحسنه در همه بخش‌های اقتصادی گسترش یابد و کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کارت زندگی مردم شود.

«مرادنژاد» گفت: بر اساس گزارش نشریه بین‌المللی بنکر، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جزو ۱۰۰۰ بانک برتر جهان شناخته شده است.

مدیر شعب بانک در استان مازندران، بیان کرد: مشارکت بانک در تهیه و توزیع اقلام پزشکی در طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا، کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیارد ریالی به مددجویان بهزیستی، مشارکت در ساخت خانه بهداشت و مدارس تنها بخشی از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده و قطعاً با گذر زمان اقدامات خیرخواهانه این بانک افزایش خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=18467

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد