• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

با وجود ارتباط بین لایه های مدیریت و اجرایی؛ اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است

  • کد خبر : 17579
  • 09 دی 1402 - 18:14
با وجود ارتباط بین لایه های مدیریت و اجرایی؛ اراده کارمندان جهت ترویج و ارتقای حجاب ستودنی است
اقدامات بانک توسعه تعاون در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب روز گذشته با حضور مدیران ستادی بانک و بازرسان عفاف و حجاب وزارت کشور مورد تبیین قرار گرفت.

بانگ خبر، زهرا رویتوند غیاثوند مشاور مدیرعامل در امور بانوان و مسئول عفاف و حجاب بانک، در این جلسه اظهار داشت: بانوان بانک توسعه تعاون در سطح ستاد و صف علاوه بر انجام فعالیت های تخصصی بانکداری، اهتمام والایی در رعایت ارزش‌های فرهنگی، عقیدتی و اجتماعی دارند و در بحث آداب اداری و رعایت اصول عفاف و حجاب نیز در وضعیت مساعدی بسرمی‌برند.

وی افزود: ارتباط مناسبی میان لایه‌های مدیریتی و اجرایی بانک وجود دارد و همکاران در سطوح مختلف مساعدت ها و هماهنگی های لازم را دارند و اراده همکاران برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در محیط کار و همچنین ترویج آن میان مشتریان نیز ستودنی بوده است.
غیاثوند افزود: بانک توسعه تعاون ساختارهای فرهنگی و عقیدتی متنوعی دارد و کمیته بانوان بانک توسعه تعاون با محوریت مشاور امور بانوان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانک، ستاد اقامه نماز، بسیج بانک در کنار واحدهای مرتبط از جمله اداره کل روابط عمومی، مدیریت امور سرمایه انسانی و مدیریت امور استانها و شعب تدابیر و برنامه های متنوعی برای ارتقای شاخصه های عفاف و حجاب در بانک منظور داشته اند.

*صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب: حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان شده است*
صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب خاطر نشان نمود: در حالی مدیر عامل بانک نسبت به انتصاب مشاور امور بانوان اقدام نموده‌اند که تاثیر بسزایی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل بانوان در سطح کشور داشته است. حضور مشاور مدیر عامل امور بانوان موجب ایجاد انسجام و اتحاد میان بانوان و ارتقای سطح بهره وری آنان و رعایت بهتر مولفه های مرتبط با عفاف و حجاب گردیده است، و به نوعی انضباط سخت افزاری و نرم افزاری میان بانوان همکار در سطح بسیار مساعدی به وقوع پیوسته است.
وی افزود: درمحیط شعب نیز با مساعدت همکاران و تکریم مشتریان تلاش شده است تا عفاف و حجاب حاضرین در شعب در بالاترین سطح رعایت گردد.

*رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت:تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است.*
رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر مدیریتی و همچنین سطح بالای فرهنگ همکاران، تاکنون هیچ گونه مورد نقض مشاهده نشده است. در المپیاد ورزشی کارکنان نیز با هماهنگی مشاور بانوان، با برگزاری جلسات و نشست های متعدد قبل و در حین رقابت‌ها به رعایت حداکثری ضوابط و از جمله رعایت عفاف و حجاب نظارت شده است.

*علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور:بانک توسعه تعاون در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد*
علیرضا جانه بازرس عفاف و حجاب وزارت کشور گفت: بانک توسعه تعاون با حضور مدیران آگاه و متدین و همکاران مطلع، در رعایت شاخصه ها و مولفه های رعایت و حجاب کارنامه قابل قبول دارد، علاوه بر بانک شرکت های تابعه نیز مشمول بازرسی ها و نظارت بازرسان وزارت کشور هستند که ضرورت دارد همکاری های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
جانه توصیه نمود: بازرسان بانک نیز علاوه بر توجه به مباحث مالی و بانکی، توجه ویژه به وضعیت شعب در شاخصه ها و مولفه های عفاف و حجاب نیز در فرآیند بازرسی داشته باشند.

*سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون:فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب به صورت عقیده ای و قلبی است*
رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: فعالیت های بانک در حوزه ارتقای فرهنگ اسلامی و عفاف و حجاب فراتر از مسائل اداری، به صورت عقیده ای و قلبی است و صرفا منحصر به تکلیف اداری نمی‌باشد. این اداره کل همواره از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به ویژه فرهنگ و عفاف بهره برده است، همچنین برنامه های متنوع فرهنگی در قالب همایش‌ها، نشست‌ها، جلسات و مسابقات در حال انجام بوده است و معاونت فرهنگی این اداره کل نیز به صورت مفصل برنامه های متنوعی را در طول سال به اجرا درمی‌آورد.
میرفخرایی افزود: اجرای سرود عفاف و حجاب توسط یکی از گروه‌های مطرح کشوری از جدیدترین اقدامات بوده است، توزیع بسته‌ها وهدایای ویژه جشن تکلیف میان فرزندان همکاران نیز در تشویق آنان برای انجام تکالیف شرعی و رعایت موازین مرتبط با عفاف و حجاب اثربخش بوده است، ارائه و انتشار کدهای رفتاری میان همکاران نقش مهمی در فرهنگ سازمانی دارد، توجه ویژه‌ای به عفاف و حجاب شده است.
حسین جلیلی رئیس اداره کل حفاظت اسناد و فناوری اطلاعات، محمد سجادی رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی، غلامعلی پانبردان مدیر هسته گزینش، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، نیز نکاتی را پیرامون اقدامات انجام شده در خصوص عفاف و حجاب مطرح نمودند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=17579

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها بودجه تعرفه پزشكي تهران خبر دانشگاه دخانيات درمان درمان رایگان کودکان رهبر رگبار و رعد و برق سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران شوراي شهر تهران فرهنگ مجلس مذهبی هشدار هواشناسی هواشناسی ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راه پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد