• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

شيري در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی: پست بانک ايران امروز، جایگاه ویژه‌ای را در بين مديران ارشد کشور دارد

  • کد خبر : 1741
  • 31 اردیبهشت 1401 - 13:21
شيري در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی: پست بانک ايران امروز، جایگاه ویژه‌ای را در بين مديران ارشد کشور دارد
بهزاد شيري مدیر عامل بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه حساس پست بانک ایران در بین مدیران ارشد استان‌ها گفت: پست بانک ايران امروز به لحاظ ماموریت‌ها، حضور در نقاط کور اقتصادی، خدماتی که به ذی‌نفعان خود می‌دهد و شفافیتی که در سیستم آن وجود دارد جایگاه ویژه‌ای را در بين مديران ارشد کسب کرده است و هرگونه تغییر و جابجایی در بانک، با واکنش مديران ارشد استان‌ها روبرو می‌شود.

بانگ خبر، به گزارش اداره کل روابط عمومي پست بانک ايران، شیری با بیان اینکه پست بانک ایران سازمانی متفاوت از سایر بانک‌های کشور است، تصریح کرد: پست بانک ایران یک بانک دولتی و خصوصی است که سهام آن در بورس است و به همین لحاظ باید به ذی‌نفعان که سهام داران آن هستند توجه داشته باشیم و بدانیم آنها به انتفاع و سود سهام نگاه می‌کنند و به همین دلیل باید همیشه مدیریت سهام را در نظر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه با مدیریت سهام، باید سهام داران را در بانک حفظ کرد، ادامه داد: یکی از ذی‌نفعان ما دولت است. دولت به دنبال سود نیست بلکه به دنبال توسعه خدمات بانکی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور است که ماموریت بانک است و در کنار آن باید به ماموریت دیگر خود که حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان است توجه داشته باشیم.
بالاترین مقام اجرایی بانک با اشاره به اینکه بازنشستگان بانک گروه دیگری از ذی‌نفعان بانک هستند، خاطرنشان کرد: این همکاران ۳۰ سال در بانک زحمت کشیده‌اند و انتظار دارند بانک در حد ضوابط و مقررات مساعدت‌هایی به آنها داشته باشد و پیشرفت بانک آنها را نیز خوشحال می‌کند و در نهایت کارکنان گروه آخر ذ‌ی‌نفعان بانک هستند که منافع آنها نیز جدا از دریافت حقوق و دستمزد باید حفظ شود که بخشی از آن ایجاد شرایطی برای ارتقا و رشد سازمانی است و باید از ظرفیت کارکنان به صورت کامل استفاده شود.
شیری ادامه داد: در هیات مدیره بانک به دنبال این هستیم که منافع باجه‌های بانکی روستایی را در قالب ضوابط و مقررات افزایش دهیم و رئیس باجه خدمات بانکی بداند در صوتی که از دستورات رئیس شعبه ناظر تخطی کند از منافع باجه کم می شود به عبارت دیگر ریسک خطا بالا رفته است.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه ماموریت بانکداری خرد پست بانک ایران باید از طریق باجه‌ها مدیریت شود، تصریح کرد: در این صورت شعبه دیگر درگیر پرونده‌های خرد نمی‌شود، بانکداری شرکتی و تماس با مشتریان عمده را انجام می ‌دهد و این برنامه را با تشکیل کارگروه‌هایی از طریق پرونده‌های دیجی کالا در برخی شعب آغاز کرده‌ایم و چشم انداز اجرای کامل آن را در سال ۱۴۰۴ در نظر گرفته‌ایم.
شیری با بیان اینکه برای تکمیل نیروی انسانی بانک تلاش‌های زیادی شده است، اظهار کرد: بانک توانسته مجوزی بگیرد که به ازای هر کارمند بازنشسته یک نفر را استخدام کند و این ایجاد یک ظرفیت است و در حال حاضر با کمکی که قانون برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی ایجاد کرد نسبت نیروهای قراردادی به رسمی بانک به ۴۷ درصد رسیده است.
وی افزود: در بانک، هیچ تفاوتی بین نیروهای رسمی و قراردادی وجود ندارد و تمام توجه ما براي ارتقا، به عملکرد کارکنان مرتبط است.
مدیرعامل بانک با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی افزایش احکام اداری مصوب هیات وزیران در سال جاری گفت: این رقم در مقابل تورم بالا واقعا کم است ولی نمی توانم احکام را به صورت قانون کار اصلاح کنیم و از طرف دیگر برای پرداخت رفاهیات نیز قوانینی را ابلاغ کرده‌اند که از ۱۰ درصد و پرداختي سال گذشته بيشتر نشود و ما اعتقاد داريم که بايد به معيشت همکاران توجه کنيم و به روش‌هاي مختلف آن را اصلاح کرده‌ايم زيرا در قالب احکام و رفاهيات نمي توانيم تغييري ايجاد کنيم و بايد اين تغييرات را به عملکرد بانک مرتبط کنیم و از ظرفيت‌هاي بودجه بانک براي پرداختي ها به همکاران استفاده کنيم.
شيري با تاکيد بر اينکه هيات مديره بانک به وضع معيشت کارکنان توجه ويژه‌اي دارند، خاطرنشان کرد: رشد سازمان در کنار مجموعه همکاران اتفاق افتاده و بنابراين کارکنان بدانند که ما به وضعيت معيشت آنان توجه داريم تا فشار تورم بر زندگي آنها کمتر تاثير بگذارد.
وي با بيان اينکه آينده اقتصادي بخش‌هاي فناوري اطلاعات و روستايي بسيار روشن است و اقتصاد روستايي يکي از حوزه‌هاي اقتصادي با رشد پايدار است، افزود: وضعيت شعب و باجه‌هاي خدمات بانکي روستايي بهتر مي‌شود و افتخار رشد و ترقي مجموعه نصيب همه کارکنان مي‌شود.
بالاترين مقام اجرايي بانک با اشاره به اينکه استان آذربايجان شرقي يکي از استان‌هاي تراز اول کشور است، گفت در بسياري از جلسات عملکرد اين استان را براي ساير استان‌ها به عنوان نمونه عملکرد موفق اعلام کرده‌ام و بايد در برنامه کمي امسال به بهره‌برداري از ظرفيت ضمانت‌نامه‌ها که درآمدهاي غير مشاعي بيشتري ايجاد مي کند در کنار طرح سفيران توجه شود تا نام اين استان در بين رتبه‌هاي برتر کشور حفظ شود.
بر اساس اين گزارش، در ابتدای این جلسه اسماعیل صادقی مدیر شعب استان آذربايجان شرقي گزارشی از عملکرد شاخص‌های مختلف استان ارائه کرد و در ادامه جلسه، همکاران ستادی و شعب استان، مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک در میان گذاشتند.
همچنين در اين جلسه سید اصغر جلیلی نیا رئیس هیات مدیره و فرهاد بهمنی عضو هيات مديره، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، علیرضا واحد پور مدیر امور استانها و بازاریابی و مسعود مهدوی رییس اداره کل بررسی و نظارت‌ بر طرح ها در مورد موضوعات مرتبط با حوزه کاري خود مطالبي را مطرح کرده و به سوالات همکاران پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=1741

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان تامین اجتماعی سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پلیس راهور فراجا پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر
ارشاد