• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

جمع‌بندی طرح جامع حمل‌ونقل تهران تایک‌ماه آینده/الزام قانونی برای بررسی طرح در شورای شهر نداریم

  • کد خبر : 17344
  • 03 دی 1402 - 15:47
جمع‌بندی طرح جامع حمل‌ونقل تهران تایک‌ماه آینده/الزام قانونی برای بررسی طرح در شورای شهر نداریم

دبیر شورای‌عالی ترافیک کشور از جمع بندی نهایی طرح جامع حمل ونقل شهر تهران تا یکماه آینده خبر داد. مجتبی شفیعی  در گفت‌وگو با بانگ خبر، در مورد روند بررسی طرح جامع شهر تهران و در پاسخ به این سوال که آیا طرح جامع حمل و نقل تهران باید در شورای شهر بررسی شود یا […]

دبیر شورای‌عالی ترافیک کشور از جمع بندی نهایی طرح جامع حمل ونقل شهر تهران تا یکماه آینده خبر داد.

مجتبی شفیعی  در گفت‌وگو با بانگ خبر، در مورد روند بررسی طرح جامع شهر تهران و در پاسخ به این سوال که آیا طرح جامع حمل و نقل تهران باید در شورای شهر بررسی شود یا خیر؟ گفت: در قوانین جاری الزامی برای تصویب طرح جامع در شورای شهر نداریم و تاکنون ۲۷ طرح جامع در شورای عالی ترافیک کشور به تصویب رسیده که همه آنها منوط به تصویب در شورای هماهنگی ترافیک استان تهران بوده است.

وی با بیان اینکه بررسی طرح جامع حمل ونقل شهر تهران منوط به تصویب شورای هماهنگ ترافیک استان تهران است نه شورای شهر، اظهار کرد: حالا اگر در مجموعه ها، توافقی بین شهرداری و شورای شهر در مورد مطالعه و بررسی طرح جامه باشد این یک توافق است؛ اما الزام قانونی وجود ندارد.

شفیعی با اشاره به اینکه در جلسه رسیدگی به طرح جامع همه شهرها، نماینده شورای شهر دارای حق رأی است، افزود: طرح جامع حمل و نقل شهر تهران را نیز سال گذشته استانداری تهران بعد از تصویب به شورای عالی ترافیک کشور ارسال کرده و این مسیر قانونی به درستی طی شده است.

وی در مورد سرانجام بررسی طرح جامع حمل ونقل شهر تهران گفت: تاکنون ۱۹ جلسه کمیته فنی برای بررسی طرح جامع حمل ونقل تهران برگزار شده و به نظر می رسد تا یکماه آینده این طرح به جمع بندی برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=17344
  • ارسال توسط :
  • 187 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جمع‌بندی طرح جامع حمل‌ونقل تهران تایک‌ماه آینده/الزام قانونی برای بررسی طرح در شورای شهر نداریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها
ارشاد