• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

تحویل چک خسارت ۸ میلیارد تومانی به بیمه گزار اصفهانی

  • کد خبر : 16355
  • 14 آذر 1402 - 13:02
تحویل چک خسارت ۸ میلیارد تومانی به بیمه گزار اصفهانی
خسارت بیمه نامه حمل و نگهداری مسکوکات طلا و جواهر با حضور مدیرعامل بیمه ایران و اعضاء صنف طلا و جواهر شهر اصفهان در  ساختمان اداره کل شعب اصفهان به بیمه گزار  پرداخت  شد.

بانگ خبر، حسن شریفی رییس هیات مدیره بیمه ایران در این مراسم با تاکید بر عزم بیمه ایران برای تغییر ریل خدمتگزاری به نفع مردم، اظهار داشت:اعتقاد داریم مشتری رکن اساسی شرکت ما است و علیرغم نگاه سنتی مردم که شرکتهای دولتی را کند و تنبل میدانند اما باور داریم با کمک همکاران خودمان میتوانیم این نگاه را در بیمه ایران عوض کنیم.
وی با اشاره به پرداخت بیش از ۲۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گزاران در ۸ ماهه سالجاری،افزود:
اگر میخواهیم چراغ بیمه ایران همیشه روشن باشد باید نگاه مان را تغییر دهیم.مشتری به ما نیاز ندارد بلکه ما به مشتری نیاز داریم .
ازهمکاران خودم در سراسر کشور. تقاضا دارم با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ،پرداخت خسارت باکیفیت را در دستور کار خود قرار دهند.
این باور ما است که اگر خسارت مردم را به موقع پرداخت کنیم ،برکت آن به سفره بیمه ایران بازخواهد گشت.
مهندس عربها مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز که در جلسه حاضر بود ،با سپاس از عملکرد  بیمه ایران در تحقق اهداف عالیه دولت مردمی ، ضریب نفوذ بیمه را در استان بیشتر از میانگین کشوری اعلام و این مهم را نتیجه تلاش اهالی بیمه وخصوصا بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای قلمداد کرد.
در ابتدای این مراسم مدیرکل شعب استان اصفهان با تشکر از مساعدت و همراهی اعضاء هیئت مدیره ،گزارشی مختصر از چگونگی رسیدگی به خسارت ارائه و پرداخت خسارت واقع شده با توجه به وزن  مورد بیمه  را اولین بار در صنعت بیمه عنوان  کرد.
بیمه گزار و اعضاء صنف طلا و جواهر که در جلسه حاضر بودند،ضمن اظهار خوشحالی از خرید بیمه نامه از شرکت بیمه ایران،نقطه نظرات و مطالب خود را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=16355

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد