• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون برای فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی مورد حمایت واقع می شود

  • کد خبر : 16227
  • 13 آذر 1402 - 18:34
شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون برای فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی مورد حمایت واقع می شود
مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب شیراز اعلام داشت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون در فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی و جذب مشتریان جدید در حوزه تامین مالی نوین مورد حمایت واقع می شود.

بانگ خبر، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان فارس طی بازدید شعب شیراز اظهار داشت: نقش واحدهای صف و شعب همواره در موفقیت ها پررنگ تر است، همکاران شعب با تلاش، انگیزه و پشتکار و کار تیمی و گروهی خدمات مناسب را به مشتریان و جامعه هدف عرضه می دارند و دستاوردهای مناسبی را حاصل می نمایند.

وی گفت: ظرفیت استان فارس در صنعت و کشاورزی و صنایع غذایی بسیار زیاد است و بانک توسعه تعاون هنوز سهم مناسب خود در شبکه بانکی استان را کسب ننموده است، ضرورت دارد فراگیری خدمات بانکی و اعتباری برای بخش تعاون استان نیز در سطح گسترده تری باشد، برنامه های تحولی استان مد نظر است، جذب مشتریان جدید و احیای روابط و تعاملات با مشتریان خوب پیشین بسیار مهم است و با سرمایه انسانی توانمند استان دستیابی به اهداف توسعه ای و تحولی امکان پذیر است.
این مقام بانکی یادآور شد: در برنامه های عملیاتی بانک توسعه تعاون حساب ویژه ای بر روی استان فارس باز شده است.
شیخ حسینی بیان داشت: ارتقای سطح کیفی دانش و تخصص همکاران بسیار مهم است و آزمون استعدادیابی و سنجش اطلاعات بانکی همکاران به همین منظور انجام شده است، افرادی که نتوانستند شرکت کنند برای آنها آزمون مجدد برگزار می شود، هدف این است در کنار شناسایی افراد باانگیزه و با استعداد همکاران به مطالعه بیشتر ترغیب شوند.
وی افزود: برنامه های بانک توسعه تعاون برای بروز رسانی سطح علمی و مهارتی همکاران بسیار گسترده است، شجاعت و ریسک پذیری هوشمندانه مورد حمایت مدیران ارشد است، چنانچه همکار برای پیشبرد امور سازمان و همچنین ارائه خدمات بهینه به مشتریان و جامعه هدف و تسهیل گری هوشمندانه، شجاعانه با ریسک پذیری مبتنی بر اطلاعات درست اقدام به فعالیت های نوآوری و خلاقانه بانکی، بازاریابی و جذب مشتریان جدید و بازاریابی خدمات نوین بانک از جمله تامین مالی نوین نماید مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا کارهای بزرگ همواره چاشنی ریسک را به همراه دارد.
این مقام بانکی تصریح نمود: البته فساد، تبانی ، رشوه و تعارض منافع خط قرمز ما است و به شدت با آن مقابله میکنیم، ارکان نظارتی بانک نیز نقش راهنما را برای همکاران در پبشبرد عملیات بانکی و پیشگیری از تخلفات بر عهده دارند.
شیخ حسینی گفت: ارائه ایده و مقاله از سوی همکاران برای بهبود عملکرد بانک توسعه تعاون مهم است و در همایش اخیر مدیران نیز فراخوان برای همه همکاران صادر گردید، انتظار می رود همکاران در فراخوان های پیشرو با دقت ، جدیت و اهمیت بیشتر مطالب خود را مطابق فراخوان ارسال نمایند تا مشارکت همکاران در تصمیم گیری و تصمیم سازی ارتقا یابد. ضمن آنکه سامانه نظام پیشنهادها نیز کماکان راهکاری برای دریافت نظرات و ایده های همکاران است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون یادآور گردید: ایجاد محیط شغلی جذاب برای همکاران و ایجاد شوق و انگیزه از مهمترین وظایف روسای شعب است، ضمن آنکه همکاران نیز برای ایجاد انگیزه در خود اهتمام داشته باشند، حمایت از همکاران و ارتقای سطح معیشتی از برنامه های بانک بوده است و برای همکاران در شرف بازنشستگی نیز تدابیر حمایتی به اجرا درآمده است.
این مقام بانکی گفت: انتظار این است همکاران تعادل میان کار و زندگی را رعایت نمایند و با برنامه ریزی جامع در هر دو عرصه شغلی و زندگی شخصی موفق باشند.
در این بازدیدها روسا و همکاران شعب امیر کبیر، استقلال، فرهنگ شهر، انقلاب، مرکزی، حافظ و چمران شیراز نیز مسائل و پیشنهادهای متنوعی را مطرح نمودند‌. شریفی و میرزاخانی معاونین مدیر عامل، محمدی، موسوی، کرمی، رحمانپور و حسینی مطلق، ارجمند، میرفخرایی و بخت یار به عنوان مدیران و روسای ستادی، کافی زاده مدیر شعب استان فارس و معاونین و همکاران استان در بازدیدها حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=16227

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد