• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

عضو هیات عامل بانک ملی ایران: امکان خدمات‌دهی مطلوب به مشتریان موسسه اعتباری نور در بانک ملی ایران فراهم است

  • کد خبر : 16206
  • 13 آذر 1402 - 16:44
عضو هیات عامل بانک ملی ایران: امکان خدمات‌دهی مطلوب به مشتریان موسسه اعتباری نور در بانک ملی ایران فراهم است
معاون برنامه ریزی و تحول و عضو هیات عامل بانک ملی ایران با حضور در چند شعبه موسسه مالی و اعتباری نور از آمادگی بانک ملی ایران برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان موسسه اعتباری نور خبر داد.

بانگ خبر، به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در بازدید از شعب دکتر فاطمی، ملاصدرا و خیابان آزادی موسسه اعتبای نور در تهران ضمن تبریک به ورود کارکنان موسسه نور به بانک ملی ایران گفت: انتقال این موسسه در راستای اصلاح نظام بانکی و سیاست های بانک مرکزی صورت گرفت که نقطه عطفی برای تقویت و بهبود عملکرد شبکه بانکی و خدمت رسانی به مشتریان و آحاد جامعه است.

معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در این بازدیدها با اشاره به اجرای طرح موفقیت آمیز انتقال داده ها و حساب های موسسه نور به بانک ملی ایران گفـت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته از مدت ها پیش زیرساخت های فنی آماده شد و هم اکنون امکان خدمات‌دهی به مشتریان موسسه نور در بانک ملی ایران به طور کامل مهیا است.

وی تصریح کرد: برای عرضه مطلوب و موثر محصولات و خدمات به مشتریان باید تلاش و تعامل دوجانبه و مستمر وجود داشته باشد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان، منافع بانک نیز مدنظر قرار گیرد.

نجف زاده در بخش دیگری از این بازدیدها بر سرعت بخشی  و همگام سازی تمامی زیرساخت ها و نرم افزارها از قبیل دستگاهای pos و atm موسسه نور در بانک ملی ایران تاکید کرد.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از سخنانش تلاش همه جانبه همکاران برای رفع دغدغه ها و ابهامات مشتریان موسسه نور را گامی مهم در این انتقال دانست.

نجف زاده در ادامه بکار گیری تمام توان و امکانات را در خصوص جذب منابع و حفظ مشتریان لازم و ضروری خواند و افزود: موقعیت سنجی صحیح در خصوص جانمایی شعب برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با اهمیت است.

وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان فعالیت های بخش های مختلف این شعب قرار گرفت و در ادامه بر توجه به نیازهای مشتریان و اجرای کامل تعهدات تاکید کرد.

در خاتمه همکاران حاضر در شعب موسسه نور ضمن تشکر از مدیران به منظور پشتیبانی همه جانبه در راستای انتقال این موسسه به بانک ملی ایران، خود را از خانواده جدید بانک ملی دانستند و اعلام کردند با تمام توان در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران و اهداف تعیین شده تلاش خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=16206

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد