• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
شمارش معکوس برای معرفی محصولی جدید

بیمه البرز در آستانه رونمایی از محصولی دیگر

  • کد خبر : 15841
  • 07 آذر 1402 - 22:57
بیمه البرز در آستانه رونمایی از محصولی دیگر
هفته پیش بود که بیمه البرز محصول جدیدی دیگر به نام «بلوط» را روانه بازار کرد. رویکردی که می تواند با تحریک طرف تقاضا انگیزه خرید را برای متقاضیان بیمه ای افزایش دهد و ریسک های اقتصادی را در کشور با کاهش رو به رو سازد. هرچند که هنوز پیش بینی برای آینده این خدمت زود است اما به نظر می رسد که این نیز مانند محصول شوکا می تواند به تحرکات جدید در صنعت بیمه کشور منجر شود.

بانگ خبر، حدودا ۸ ماه پیش بود که بیمه البرز با رونمایی از محصول «شوکا» بازار محصولات بیمه ای کشور را با تنوعی در محصول تحت تاثیر قرارداد . ظاهرا این محصول برای سایر رقبا نیز از جذابیت قابل توجهی برخوردار بوده تا جایی که اخیرا یکی از شرکت های تخصصی در حوزه بیمه زندگی نیز از آن ایده گرفته است. هرچند که انتظار می رفت ایده محصولات متنوع در حوزه بیمه های زندگی از سمت شرکت های تخصصی به سمت شرکت های جنرال جاری شود.

حالا در صورت رونمایی از طرح جدید بیمه البرز، این سومین محصولی است که در سال جدید و با روی کارآمدن موسی رضایی از آن رونمایی خواهد شد.

اگر رفتارهای تجاری اخیر بیمه البرز را در حوزه مدیریت محصول را از منظر بازارشناسی و بازارداری مورد بررسی قراردهیم، راهبرد ماتریس بوستون به روشنی در آن قابل مشاهده است.

در ابتدای سال جاری بیمه البرز با رونمایی از شوکا «علامت سوالی» جدید در صنعت بیمه تعریف کرد اما آمارها نشان می دهد که «شوکا» از محدوده «علامت سوال» در ماتریس بوستون در حال جا به جایی است و احتمالا  «ستاره» خواهد شد.

آمارهای بیمه البرز نشان می دهد که میزان فروش بیمه های زندگی اندوخته دار از ۱۳۳ میلیارد تومان در ۶ ماهه ۱۴۰۱ به ۹۷۶ میلیارد تومان در ۶ ماهه امسال رسیده است که این رقم نسبت به ۶ ماهه سال قبل بالغ بر ۷۳۳ درصد رشد را نشان می دهد.

این در حالی است که موسی رضایی اخیرا اعلام کرد که میزان فروش شوکا تا آبان ماه سال جاری به ۱۵۲۲ میلیارد تومان رسیده است، به عبارت دیگر میزان فروش شوکا بالغ بر ۱۱۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است. این در حالی است که میزان فروش بیمه های زندگی اندوخته دار بیمه البرز در ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ نیز ۲۹۱ میلیارد تومان گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=15841

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد