در این بازدید که با حضور مدیر عامل امدادخودروسایپا برگزار شد موسویان در جمع کارکنان مرکز تماس سایپا گفت: با توجه به تغییراتی که در بازار کسب و کار جهانی اتفاق افتاده، باید تعریف تازه ای از مشتری مداری و بخش امور مشتریان که متولی ارتباط با مشتری است، داشته باشیم.
او افرود: امروزه ساز و کارهای ارتباط با مشتری تغییر کرده است و امداد خودروسایپا باید با بهره گیری از روش های نوین ارتباط با مشتری علاوه بر فراهم آوردن امکانات پیشرفته و به روز، بر روی رفتارشناسی مخاطب تمرکز کند.
موسویان با اشاره به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش گروه سایپا تصریح کرد: گشاده رویی و رفتار مناسب کارکنان شرکت امدادخودروسایپا به عنوان نماینده گروه سایپا در کنار ارائه خدمات نوین و کارآمد، می تواند زمینه کسب رضایت حداکثری مشتریان را فراهم کند.
مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا خاطر نشان کرد: در حوزه منابع انسانی شرکت امدادخودرو قدم های مثبتی برداشته شده که قابل تقدیر است.
در ادامه کورش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با توضیح اقدامات انجام شده گفت : در راستای رضایت مندی مشتریان برنامه توسعه ای در حوزه های مختلف در دستور کار شرکت امدادخودرو قرار دارد.
او افزود: امیدواریم بتوانیم با توسعه خدمات و بهره گیری از روش های نوین زمینه کسب رضایت حداکثری مشتریان و ذینفعان را فراهم کنیم.
در این بازدید که اعضای هیات مدیره، رئیس بازرسی و مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا نیز حضور داشتند گزارشی از دستاوردها و برنامه های آتی شرکت امدادخودروسایپا ارائه شد.