• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
رئیس فدراسیون فوتبال:

ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تسهیل شده است

  • کد خبر : 13866
  • 02 آبان 1402 - 16:18
ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تسهیل شده است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اهمیت فوتبال با هیچ پدیده‌ای قایل مقایسه نیست و حاصل کار فوتبال نشاط اجتماعی جامعه است.

بانگ خبر، مهدی تاج ظهر امروز (۲ آبان‌ماه) در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان زنجان، اظهار کرد: فوتبال با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست؛ امروز بسیاری از صفحات روزنامه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های نشاط‌آور با فوتبال پر خواهد شد. به وسیله فوتبال هر هفته میلیون‌ها نفر را وارد ورزشگاه‌ها می‌کنیم و امروز خوشبختانه ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز تسهیل شده است.

وی افزود: در حوزه فوتبال به نشاط اجتماعی کمک می‌کنیم، فوتبال به دلیل گستردگی در جامعه همیشه حاشیه‌های خاص خود را نیز دارد ولی نباید غافل شویم که بسیاری از اوقات فراغت به وسیله فوتبال پرخواهد شد. همچنین امروزه برخی از آسیب‌های اجتماعی را به وسیله فوتبال و ورزش می‌توان حل، محدود و کم کرد که همه ما در فدراسیون و هیئت‌ها این وظیفه را بر عهده داریم.

این مسئول با بیان اینکه اهمیت فوتبال با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست حتی در ماه مبارک رمضان بعد از افطار هزاران نفر را در ورزشگاه‌ها تا زمان سحر داشته‌ایم، تصریح کرد: حاصل کار فوتبال نشاط اجتماعی جامعه است. پیشانی فوتبال وجود حداقل یک تیم در لیگ است که این باید در زنجان پیگیری شود. همچنین لازمه یک‌ ورزش خوب زیرساخت است و اگر زیرساخت نداشته باشید فوتبال آمده و می‌رود.

تاج با بیان اینکه باید زیرساخت‌هایی در استان ایجاد شود تا تیم‌ها در زنجان باقی بمانند گفت: کارهایی که در زنجان انجام می‌شود خوب است و جای تشکر از رئیس هیئت استان را دارد، و حدود ۲۸ میلیون دلار از AFC طلب داریم که یک ریال نیز نتوانسته‌ایم اخذ کنیم ولی به کار خود ادامه می‌دهیم و شاهد اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال هستیم پس اینکه صرفا پول نیست خیلی قابل قبول نیست زیرا با وجود تحریم‌ها نیز کارهایی انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ورزشگاه تختی برای مسابقات داخلی خود شهر خوب است، گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان را پسندیدم؛ این ورزشگاه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پایه را باید برای آن پروژه بگذاریم. فضایی که دارد برای ۵۰ سال آینده قابل توسعه است و باید فشار آوریم تا تمام شود و بازی‌هایی را در آن برگزار کنیم. همچنین فوتبال بهترین عامل برای دیده شدن و شناخته شدن یک شهر است. فوتبال عاریتی و قرضی نیست، فوتبال را نمی‌شود قرض یا هدیه کرد.

وی بیان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یکی از ورزشگاه‌های خوب است، فوتبال باید در آن ورزشگاه توسعه یافته و تیم‌هایی در آن ورزشگاه بازی کنند. همچنین فوتبال ساحلی نیز ورزشی ارزان و پر سود است، در این رشته در آسیا و جهان مزیت داشته و در بین قاره‌ای مقام اول و در رنکینگ ششم هستیم.

تاج خاطرنشان کرد: نیمی از کشور ما را بانوان تشکیل می‌دهند و باید بدانیم بانوان بخش عمده و اعظم جامعه هستند؛ بانوان باید ورزش کنند و نباید صرفاً برای دیدن بازی در ورزشگاه حضور یابند و گسترش قوتبال بانوان، فوتبال ساحلی بانوان، فوتسال بانوان که مقام اول آسیا هستیم نیز در استان زنجان پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه جلسه گفت: زنجان در کنار رشته‌های دیگر ظرفیت خوبی در فوتبال داشته و شاهد هستیم ورزشکاران زنجان در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند. همچنین تفاوت فوتبال با دیگر ورزش‌ها این است که یک‌ معقول اجتماعی و اقتصادی است.

جواد بازرگان با بیان اینکه اینکه در دنیا به این رشته بها داده می‌شود و به این دلیل به یک صنعت تبدیل شده است، افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه شور و نشاط ایجاد شده و هیجان جوانان را تخلیه کنیم حتماً باید شهر زنجان یک تیم فوتبال داشته باشد.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات به حق جوانان استان زنجان در خصوص فوتبال است، اگر بخواهیم فوتبال حرفه‌ای در کشور ما به حیات خود ادامه دهد باید با حمایت شرکت‌های بزرگ همراه باشد که در زنجان نیز ظرفیت خوبی در این خصوص داریم و تقاضا داریم بخش صنعت وارد این حوزه شود.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=13866

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
_دانش آموز آموزش و پرورش اجتماعی اقتصاد ایران بارش باران بانک ملی بانگ خبر برچسب‌ها: آزمون نهایی برچسب‌ها: آموزش و پرورش برچسب‌ها: بارش برف و باران هواشناسی برچسب‌ها: دادگاه مطبوعات برچسب‌ها: دادگاه منافقین برچسب‌ها: دادگاه منافقین داعشی‌های دهه ۶۰ ایران برچسب‌ها: رسول کوهپایه‌زاده کوروش کمپانی برچسب‌ها: رییس جمعیت هلال احمر غزه برچسب‌ها: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تهران دستگاه آمبولانس بیمارستان گاندی آتش سوزی بیمارستان گاندی سید جلال ملکی آتش‌سوزی آتش‌نشانی برچسب‌ها: شهرداري تهران برچسب‌ها: محیط زیست برچسب‌ها: مواد مخدر برچسب‌ها: هواشناسی برچسب‌ها: وزارت آموزش وپرورش تعطیلی مدارس تهران انتخابات ۱۴۰۲ برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه هدفمندي يارانه‌ها برچسب‌ها: کالابرگ الکترونیک هدفمندي يارانه‌ها تهران جریمه رانندگی خبر دانشگاه درمان رهبر سازمان هواشناسی سلامت سیاسی شهرداري تهران فرهنگ مجلس مذهبی نماز عيد فطر ورزش وزارت بهداشت پست بانک پليس پليس راهور پیام تبریک، مدیرعامل، صندوق قرض الحسنه شاهد، روز خبرنگار، بانگ خبر کمیته امداد امام خمینی
ارشاد