• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

در ادامه سفرهای استانی؛ مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی سفر کردند

  • کد خبر : 13606
  • 27 مهر 1402 - 15:38
در ادامه سفرهای استانی؛ مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی سفر کردند
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و هیات همراه، با هدف بررسی پتانسیل سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، شرکت در برنامه به وقت شما، شورای اداری و تودیع و معارفه مدیران مدیریت شعب استان، برای سفری دو روزه، صبح چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری به استان آذربايجان شرقی وارد شدند.

بانگ خبر،  به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر دو روزه، سید اصغر جلیلی نیا و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره صبح روز چهارشنبه ضمن بازدید از شعبه مرکزی تبریز و گفت و گو با کارکنان شعبه، از باجه‌های بانکی روستایی کجوار، باغ معروف، لاهیجان، مایان سفلی، خواجه دیزج و الوار علیا  نیز بازدید کردند و مسائل کاری و مشکلات آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در گروه دوم، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی از شعبه جمهوری اسلامی و باجه‌های بانکی روستایی باغ یعقوب، کرکج و شادباد مشایخ بازدید کرد.

مدیرعامل بانک در روز اول سفر، ضمن بازدید از واحدهای ستادی، در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان شرقی به منظور ارائه گزارش و بررسی عملکرد و برنامه‌های آتی مدیریت شعب استان و آگاهی از دیدگا‌ه‌ها و نظرات مسئولان واحدهای ستادی و شعب شرکت کرد.

همچنین شیری در ادامه این جلسه، از زحمات اسماعیل صادقی مدیر پیشین تقدیر و علیرضا پور حسین به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

بازدید از طرح‌های اجرا شده حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور در برنامه به وقت شما از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر مدیرعامل و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی است.

بر اساس این گزارش، سید اصغر جلیلی نیا و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، داود قزلباش مدیر امور استان‌ها و بازاریابی و محمد غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، شیری را در این سفر دو روزه همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=13606

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد