• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی

دستور تخلیه جدید ارتش اشغالگر به ساکنان غزه/ افزایش آمار شهدا به بیش از ۳۲۰۰ تن

  • کد خبر : 13534
  • 26 مهر 1402 - 9:23
دستور تخلیه جدید ارتش اشغالگر به ساکنان غزه/ افزایش آمار شهدا به بیش از ۳۲۰۰ تن
ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به رغم جنایت و کشتاری که در بیمارستان المعمدانی با بیش از ۵۰۰ شهید انجام داد دوازدهمین روز جنگ در غزه را نیز بی‌توجه به انتقادات جهانی با کشتارهای جدید آغاز کرد.

بانگ خبر،  وزارت بهداشت غزه از افزایش تلفات شهدا و قربانیان خبر داد و اعلام کرد که تجاوزات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی بیش از ۳۲۰۰ شهید و ۱۱۰۰۰ زخمی برجای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

به نقل از الجزیره، وزارت داخلی در غزه از شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات جدید صهیونیست‌ها در جبالیا در شمال نوار غزه و شهادت ۱۲ نفر دیگر در حملات به خان یونس خبر داد.

این وزارتخانه گفت که این حملات بر مناطق القصاصیب و حلیمه السعدیه در جبلیا متمرکز بود.

خبرگزاری فلسطینی سما نیز در این باره اعلام کرد، بامداد چهارشنبه در بمباران رژیم صهیونیستی که چندین خانه را در جبالیا النزله، خیابان سراری و منطقه قصاصیب در شمال نوار غزه هدف قرار داد، دست کم ۳۸ شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

سه شهروند نیز در پی حمله جنگنده اشغالگران به نانوایی البنا در مرکز سوف النصیرات در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.

بر اثر بمباران خانه متعلق به خانواده ابوبکر در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه، تعدادی شهروند شهید و زخمی شدند. یک خانه متعلق به خانواده لبد نیز در نزدیکی مسجد الیرموک در غزه، ویران شد و بر اثر آن تعدادی از شهروندان شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. همچنین منزل خانواده «سکیک» در خیابان عمر المختار روبروی بانک تولید در غزه هدف قرار گرفت.

منابع محلی نیز از شهادت دو شهروند و زخمی شدن ۱۳ تن دیگر در حمله به ساختمانی مسکونی در خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

الجزیره نیز اعلام کرد، تعداد اجسادی که به بیمارستان شهدای الاقصی در غزه منتقل می‌شود، رو به افزایش است. همچنین در حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در نزدیکی الحایک در خیابان الثلاثینی در مرکز غزه تعدادی شهید و مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی از ساکنان شهر غزه خواسته خانه‌های خود را تخلیه کرده و به سمت جنوب بروند. ارتش اشغالگر چهارشنبه از ساکنان شهر غزه خواست به سمت جنوب حرکت کنند و در یک هشدار تخلیه جدید اعلام کرد که در «المواصی» واقع در ۲۸ کیلومتری سواحل نوار فلسطین یک «منطقه بشردوستانه» وجود دارد که در آن کمک‌ها در دسترس است.

در یک پست ارتش اشغالگر در شبکه‌های اجتماعی آمده است: «ارتش اسرائیل از ساکنان شهر غزه می‌خواهد خانه‌های خود را تخلیه کرده و برای امنیت خود به سمت جنوب حرکت کنند.»

همچنین در خبری دیگر،‌ رسانه‌های عبری اعلام کردند، هواپیمای جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا از ترس حملات موشکی مقاومت در فرودگاه بن گوریون به زمین نمی‌نشیند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس حملات موشکی متوالی گسترده‌ای را به تل‌آویو، ریشون لتزیون، عسقلان و تعدادی از مناطق در اراضی اشغالی انجام دادند.

القسام همچنین شهرک سدیروت، مجتمع «مفتاحیم» و محل استقرار نیروهای صهیونیست در اشکول و کفارعزه را با موشک و گلوله‌های خمپاره بمباران کرد و همچنین تعدادی نقطه در غلاف غزه را هدف قرار داد.

گردان‌های القسام از بمباران تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مفکعیم با یک موشکی خبر داد.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که «تل‌آویو» را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان توسط دشمن در نوار غزه، موشک بمباران کرد.

این در حالی است که فلسطینی‌ها و جهان همچنان در شوک کشتار روز سه‌شنبه در بیمارستان المعمدانی توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی هستند که در سنگین‌ترین تلفات تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها به نوار غزه از هفت اکتبر تا به الان، منجر به شهادت بیش از ۵۰۰ فلسطینی شد.

لینک کوتاه : https://bangekhabar.ir/?p=13534

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ارشاد